نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین آنتی ویروس های رایگان اندروید و مناسب گوشی سونی

انتخاب آنتی‌ویروس ساده نبوده ،با وجود تنوع بالا ،عملکرد بسیاری از آن‌ها آسیب زا ست . طبق تحقیقات و ارزیابی های AV COMPRATIVE و AV TEST از هر 10 محصول ضد‌ویروسی موجود در پلی استور حدودا 4 مورد را نا‌امن و در حد مخرب می‌داند.در اینجا پنج انتی ویروس برتر را معرفی می کنیم.


-Avast Mobile Security
دارا بودن بالاترین سطح حفاظت برای دستگاه اندرویدی شما
نقاط قوت:
بدست آوردن نتایج عالی در آزمایش‌ ها ی مستقل
داشتن قابلیت‌های فراوان
نقطه ضعف:
پشتیبانی از تبلیغات
Avast Mobile Security یکی از بهترین راهکارهای امنیتی اندروید که بر اساس گزارش Google Play بیش از 100 میلیون نسخه از آن در سیستم ها راه اندازی شده و رتبه 4.5 را در بین آنتی ویروس ها دارد.
قدرت تشخیص خوبی داشته و از سال 2016 و پس از تلفیق دو شرکت Avast و AVG،کیفیت این برنامه بهتر شده ،چرا که از تلفیق فناوری‌های دو شرکت استفاده کرده و دو شرکت AV Test و AV Comparatives آن ‌را به نام آنتی‌ویروسی ای که قادر به تشخیص 100٪ تهدیدهای امنیتی اند ،می شناسد.
Avast Mobile امکاناتی مانند اسکن فایل و برنامه ، فایروالی که متخصص شناسایی لینک‌های خطرناک و مسدود کردن آن ها ، همچنین امکان نظارت بر وای فای برای چک کردن امنیت شبکه‌،مسدود کننده تماس، محافظ عکس‌های شخصی، ابزار حذف فایل‌های ناخواسته برای آزادسازی فضای ذخیره‌سازی و ویژگی ذخیره انرژی که برای افزایش طول عمر باتری ، تنظیمات سیستم را بهبود می‌بخشد.
نسخه رایگان آن دارای تبلیغات بوده ، اما با ارتقا آن به نسخه پریمیوم علاوه بر حذف تبلیغات امکان اضافه کردن قابلیت‌هایی مانند: ابزار ضد سرقت، قفل برنامه و امکان تماس مستقیم با پشتیبانی را خواهید داشت.
2- Avira Antivirus Security 2018
قابلیت حفظ دستگاه خود را با این برنامه دقیق
نقاط قوت:
بدست آوردن رتبه بالایی درتشخیص بدافزارها
توانایی مدیریت دستگاه از راه دور
نقطه ضعف:
حفاظت نکردن از مرورگر
Avira Antivirus Security 2018 عملکردی معتبر و بهینه در تشخیص نرم‌افزارهای مخرب دارد. آنتی‌ویروسی جامع، در کشف و اسکن تهدیدهای امنیتی در دستگاه های خارجی و برنامه ها (در زمان نصب و آپدیت )است .تحقیقات نشان داده که این نرم افزارتوانایی تشخیص 100٪ نمونه‌های مخرب را داشته و ابزار تخصصی اش از بروز میلیون ها حمله در ماه جلوگیری می کند.
خصوصیت منحصربفرد و قابل توجه این انتی ویروس ، جستجوی صفحات وب برای یافتن نشانه‌هایی مبتنی برسرقت آدرس ایمیل شما بوده و در صورت یافتن چنین موردی به شما هشدار می دهد.
ویژگی‌های دیگر آن :ابزاری ضد سرقت بوده با ارائه گزارش‌های مفید در باره ی حفظ حریم خصوصی در برنامه‌های نصب شده ،مجهز بودن به یک کنسول مدیریت وب جهت مدیریت تمام دستگاه‌های مجهز به Avira را از یک مکان مرکزی فراهم می کند.
نسخه رایگان آن ، قابلیت بلاک کردن وب سایت‌های آلوده یا فیشینگ را در سطح مرورگر نداشته و دفعات به روز رسانی‌ آن به اندازه نسخه تجاری نبوده ، که این دو عامل منجر به تشخیص محدودتر خط‌رهای امنیتی می شود.
– Bitdefender Antivirus Free
آنتی‌ویروسی ساده و کم حجم از رهبر بازار
نقاط قوت:
موتور آنتی‌ویروس با دقت بالا
مسدود کننده اتوماتیک تهدیدهای امنیتی
نقطه ضعف:
اسکن نکردن و مسدود نکردن صفحات وب به صورت خودکار
این شرکت در آزمایش‌های حفاظت Real-World شرکت AV Comparative رتبه دوم را کسب کرده و پس از آنتی‌ویروس پاندا قرار داشته ، و از عنوان ‌های مطرحی مانند Kaspersky, Avira و Avast گوی سبقت را ربود.
استفاده از فناوری Autopilot در این آنتی‌ویروس متضمن سهولت استفاده از آن بوده و اجرای تصمیم‌های امنیتی به صورت اتو مات بوده ،حتی در زمان دانلود برنامه‌ های جدید ، همزمان و به‌طور نامحسوس اسکن را انجام داده و قبل از وارد کردن آسیب ،شناسایی می شود.
Bitdefender برای شناسایی بدافزارها از فضای ابری بهره برده و علاوه بر کاهش مصرف CPU و اجتناب از دانلود و ذخیره دیتابیس های حجیم، باعث اجرا سریع برنامه می‌شود.
– Norton Security and Antivirus
تشخیص پیشرفته بدافزارها با متخصص این امر
نقاط قوت:
علاوه بر بدافزارها، خطرهای احتمالی را نیز شناسایی می‌کند.
کسب رتبه بالا در آزمایش‌ها
نقطه ضعف:
عدم فیلتر کردن وب سایت‌های مخرب در سطح مرورگر.
هرچند Symantec Norton بیشتر به واسطه نرم‌افزار امنیتی ویندوزش معروف است، محصول‌های باکیفیتی در زمینه تلفن همراه نیز طراحی کرده است از جمله Norton Security and Antivirus ، که برای اندروید ارائه شده و عملکرد مطلوبی در مقابله با بد‌افزارها دارد.
قلب این اپلیکیشن Norton’s Mobile Insight است، سرویسی قدرتمند که میلیون‌ها برنامه را تجزیه و تحلیل کرده است و هر روز نیز هزاران برنامه جدید به این لیست اضافه می‌کند. این موتور نه تنها بدافزارهای شناخته شده، بلکه به کمک تکنیک‌های تجزیه و تحلیل چندگانه، تهدیدهای جدید و خطرات احتمالی موجود در برنامه‌های به ظاهر امن را نیز تشخیص می‌دهد که در نهایت از این اطلاعات برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل امنیتی استفاده می‌شود. در نتیجه قدرت تشخیص این آنتی‌ویروس درخور توجه است، چنانچه در آزمایش اخیر شرکت AV Comparative همه تهدیدها را شناسایی کرد.
Norton Security and Antivirus ویژگی‌های قدرتمند دیگری نیز دارد؛ از جمله: ویژگی ضد سرقت، توانایی قفل از راه دور و پاک کردن اطلاعات گوشی سرقت شده یا مکان یابی آن توسط پیامک. البته به یاد داشته باشید که این ویژگی‌ها در اندروید نسخه 4.03 و یا قبل تر قابل دسترسی نیستند.
محدودیت اصلی نسخه رایگان این آنتی‌ویروس عدم حفاظت از مرورگر است. هرچند شما می‌توانید با استفاده از ابزار Safe Search از تهدید وب سایت‌های خطرناک در امان باشید، بهترین حفاظت از مرورگر با سرویس قدرتمند SafeWeb امکانپذیر است که در نسخه پریمیوم ارائه می‌شود.
– Sophos Mobile Security
یک مجموعه امنیتی کامل، بدون تبلیغات و محدودیت
نقطه قوت:
بالاترین نرخ تشخیص بدافزار
نقطه ضعف:
نیازمند به‌روزرسانی روزانه
سوفوس یک شرکت بریتانیایی است که از سال 1985 در زمینه نرم‌افزارهای امنیتی فعالیت می‌کند و هرچند بیشتر عمر کاری خود را صرف طراحی محصول تجاری کرده است، به فکر رفع نیازهای شخصی نیز هست و به شما این امکان را می‌دهد تا بسیاری از فناوری‌های آن را بصورت رایگان امتحان کنید.
Sophos Mobile Security یک برنامه امنیتی بسیار کامل است و هر‌آنچه را که برای حفظ امنیت دستگاه اندرویدی خود نیاز دارید، بدون تبلیغ، محدودیت‌ و یا تقاضای مداوم به روزرسانی، در اختیارتان قرار می‌دهد. حفاظت در برابر نرم‌افزارهای مخرب شامل اسکن خودکار برنامه‌ها در زمان نصب و امکان تعیین زمانبندی برای اسکن برنامه‌ها و فضای ذخیره‌سازی است.
آخرین آزمایش‌های امنیتی اندروید که توسط AV Test و AV Comparatives انجام شد، قدرت تشخیص سوفوس را 100٪ گزارش کردند. این برنامه همچنین با مسدود کردن هوشمندانه URLهای مخرب و بهره‌گیری ازاسکنر کد امن QR، که مانع از هدایت شما به سایت‌های خطرناک می‌شود، نشان داد که برای محافظت در سطح وب نیز عملکرد خوبی دارد.
علاوه بر موارد ذکر شده، این برنامه آنقدر امکانات اضافی دارد که به راحتی می‌توانید آن را جایگزین مجموعه ای از برنامه‌های امنیتی کنید. امکاناتی مثل: ابزار ضد سرقت و امکان کنترل از راه دور با SMS؛ حفاظت از رمز‌عبور برنامه‌های حساس؛ امکان ارتباط با مشاوران برای دریافت پیشنهادهای هوشمند امنیتی، مسدود کردن تماس‌های ناخواسته، مدیریت رمز عبور سازگار با KeePass و امکان نظارت و مدیریت تمام دستگاه‌های مجهز به Sophos از یک مکان مرکزی.
این آنتی‌ویروس بر اساس لیست ویروس‌هایی که برایش تعریف شده است، نرم‌افزا‌رهای مخرب را شناسایی می‌کند، البته این لیست بطور روزانه به‌روزرسانی می‌شود. در نتیجه Sophos به اندازه آنتی‌ویروس‌هایی مثل Bitdefender Antiviruleg، که برای شناسایی به این لیست وابسته نیستند، موثر نیست زیرا آن‌ها با بهره بردن از فضای ابری این اطمینان را به شما می‌دهند که دستگاهتان را بی‌درنگ در برابر جدیدترین بدافزارها محافظت کنند.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای تعمیر جک پلاگین گوشی سونی Xperia Z5

مقالات مرتبط :

انواع حسگرهای محیطی گوشی های هوشمند

0/5 (0 نقد و بررسی)