نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

باتری گوشی . با بزرگ‌تر شدن باتری‌ها، دستگاه‌ها از نظر انرژی کارآمدتر می‌شوند، اما عمر باتری همچنان برای اکثر کاربران یک نگرانی است. طبیعت فناوری مدرن چنین است، اما این بدان معنا نیست که باید چندین بار در روز به برق متصل شویم. اگر باتری گوشی سونی شما سریع‌تر از آنچه باید خالی می‌شود، شناسایی مقصران و یافتن راه‌حل‌ها ارزش تلاش را دارد. ما اینجا هستیم تا متداول ترین باتری ها در دنیای گوشی سونی های هوشمند را به شما بگوییم. همچنین راه حل هایی برای رایج ترین مسائل گنجانده شده است. بیایید قبل از خاموش شدن آن صفحه به آن بپردازیم!

باتری گوشی

کنترل صفحه نمایش و باتری گوشی

از زمان ظهور گوشی سونی‌های هوشمند مدرن، صفحه نمایش بزرگ‌ترین مشکل تخلیه باتری است. پانل‌ها بزرگ‌تر، روشن‌تر و رنگارنگ‌تر می‌شوند و همچنین کیفیت‌های ورزشی بالاتری دارند. ما حتی گوشی سونی‌های تاشو بزرگ و دستگاه‌های دو صفحه‌نمایش هم اکنون داریم. اگرچه همه این پیشرفت‌ها به تجربه کلی می‌افزایند، اما باعث می‌شوند گوشی سونی‌های هوشمند انرژی بیشتری مصرف کنند.

نحوه بررسی میزان مصرف باتری

برای بررسی نحوه مصرف باتری گوشی باید موارد زیر به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرند:

  • برنامه تنظیمات را باز کنید.
  • باتری را انتخاب کنید.
  • روی مصرف باتری ضربه بزنید.
  • بخشی را گسترش دهید که می‌خواند: استفاده از سیستم برای 24 ساعت گذشته.

مصرف باتری خود را بررسی کنید، و خواهید دید که در اکثر مواقع صفحه در بالاترین نقطه قرار می گیرد. در این مرحله، گوشی سونی من صفحه نمایش را به عنوان باتری شماره یک با مصرف 72 درصد قرار می دهد. فناوری صفحه نمایش تلفن های هوشمند بسیار سریعتر از فناوری باتری پیشرفت می کند و عمر باتری را به یک مشکل بزرگتر تبدیل می کند که در سال های آینده باید با آن مقابله کرد. تا زمانی که اوضاع بهتر شود، باید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

نکاتی برای کاهش مصرف باتری صفحه نمایش

اگر سوال شما این است که چگونه مصرف باتری گوشی هوشمند خود را کم کنید، در این بخش همراه ما باشید.

  • کاهش روشنایی صفحه نمایش: کاهش روشنایی صفحه به شما کمک می کند تا میزان قابل توجهی در مصرف باتری صرفه جویی کنید.
  • از روشنایی تطبیقی ​​استفاده کنید: این کار باعث می شود در صورت نیاز صفحه نمایش روشنی داشته باشید، اما در صورت عدم نیاز به روشنایی بالا، در مصرف باتری صرفه جویی می کنید.
  • کاهش نرخ تازه‌سازی صفحه: برخی از دستگاه‌ها دارای صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی بالاتر هستند و اغلب می‌توانید این را در تنظیمات سفارشی کنید.
  • کاهش زمان‌های قفل خودکار: با کاهش زمان‌های قفل خودکار مطمئن می‌شوید که صفحه‌نمایش فقط در انتظار استفاده نیست.
  • والپیپرهای زنده را کنار بگذارید: ممکن است زیبا به نظر برسند، اما تلفن شما اساساً همیشه یک ویدیو پخش می کند و این باعث از بین رفتن باتری می شود.
  • از کاغذ دیواری سیاه استفاده کنید: اگر صفحه نمایش AMOLED دارید، استفاده از کاغذ دیواری سیاه کم مصرف ترین است زیرا صفحه نمایش مجبور نیست آن پیکسل ها را فعال کند. استدلال می شود که تفاوت زیاد نیست، اما از هر کمکی استقبال می شود.
  • از نمایشگرهای کوچک‌تر بهره ببرید: برخی از تلفن‌ها مانند Samsung Galaxy Z Fold 4 و Motorola Razr 5G نمایشگرهای خارجی کوچک‌تری دارند. زمانی که نیازی به نمای گسترده نیست، سعی کنید بیشتر از نمایشگرهای بزرگتر از آنها استفاده کنید.
این مطلب را از دست ندهید   5 برنامه روشن نگه داشتن نمایشگر

سرویس لکه دار و سیگنال های بد

مناطقی که گیرنده تلفن همراه ضعیف دارند، قاتل باتری خاموش هستند، که حتی آزاردهنده تر از از دست دادن آخرین ویدیوهای گربه است. تلفن همراه شما دائماً با برج‌های اطراف ارتباط برقرار می‌کند و سعی می‌کند هر ثانیه از روز شما را در ارتباط نگه دارد. گاهی اوقات نمی تواند، و برای رسیدن به شبکه و بازگرداندن شما به شبکه، بسیار سخت کار می کند.

اگر در یک منطقه روستایی زندگی می‌کنید، در یک ساختمان بزرگ کار می‌کنید، یا اغلب در مناطقی با سرویس‌های لکه‌دار می‌بینید، به احتمال زیاد گوشی سونی شما با مشکل تخلیه باتری مواجه خواهد شد.

نحوه بهبود سیگنال برای کاهش تخلیه باتری

بهتر است برای بهبود سیگنال تلفن همراه خود نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

  • حامل سوئیچ: قابلیت اطمینان حامل بر اساس منطقه، شهر و محله متفاوت است. کمی تحقیق کنید، دریابید که کدام اپراتور در زمینه‌های مورد علاقه شما بهترین کار را دارد و به دنبال تغییر باشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین برنامه ها را برای هر شرکت مخابراتی پیدا کنید!
  • استفاده از حالت هواپیما: ویژگی حالت هواپیما می تواند آنتن های شما را مجبور به استراحت کند. تمام اتصالات را خاموش کنید و تلفن شما برای متصل ماندن سخت کار نخواهد کرد. وقتی در مکان‌هایی هستید که می‌دانید خدمات بدی دارند، می‌توانید این کار را به صورت استراتژیک انجام دهید. از طرف دیگر، می‌توانید از ابزارهای هوشمندی مانند IFTTT برای خودکار کردن حالت هواپیما بر اساس مکان استفاده کنید.
  • توسعه دهنده های شبکه: اپراتورها اغلب توسعه دهنده های شبکه را ارائه می دهند که از اینترنت برای دادن سیگنال به شما استفاده می کنند. اگر می‌دانید در مکانی هستید که برای مدت طولانی در مکان‌هایی هستید، یکی را در نظر بگیرید. می‌توانید یکی را در خانه یا محل کار داشته باشید تا مطمئن شوید که سیگنال در جایی که بیشتر وقت خود را سپری می‌کنید قوی است.
  • تقویت کننده های سیگنال: تقویت کننده های سیگنال می توانند گران باشند، اما مردم به آنها قسم می خورند. این محصولات دارای یک آنتن خارجی هستند که می تواند دریافت را دریافت کند. سپس سیگنال با یک آنتن داخلی در خانه پخش می شود. یک گزینه محبوب کیت WeBoost Home Studio Omni است.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر برد موبایل سونی

برنامه ها و خدمات پس زمینه در باتری گوشی

اگر باتری گوشی سونی شما به سرعت از بین می رود، برنامه های خود را بررسی کنید. برخی از برنامه ها بیشتر از سایرین باتری را خالی می کنند. موارد واضح یوتیوب، نتفلیکس و هر سرویس پخش جریانی هستند. همچنین ممکن است بخواهید از انجام بازی‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی خودداری کنید، زیرا این بازی‌ها باعث افزایش مصرف باتری می‌شوند، به خصوص اگر به عناوینی با گرافیک بالا علاقه دارید.

بسیاری از برنامه ها بدون استفاده فعال باعث تخلیه باتری می شوند. برنامه هایی مانند فیس بوک، مسنجر، اینستاگرام و واتس اپ از موارد رایج هستند. خدمات ارتباطی مانند این سعی می کنند همیشه شما را در تماس و به روز نگه دارند. این بدان معناست که برنامه‌ها دائماً در پس‌زمینه کار می‌کنند، از داده‌ها استفاده می‌کنند، موقعیت مکانی شما را می‌کشند، اعلان‌ها را ارسال می‌کنند و موارد دیگر. ناگفته نماند که ما زمان زیادی را صرف استفاده از آنها می کنیم، چه در حال بررسی بی پایان فید خود یا پیام رسانی به دوستان و خانواده باشید.

تعمیر برنامه ها و خدمات پس زمینه

سوال اغلب کاربران از کارشناسان ما این است که چگونه می توان مصرف باتری گوشی خود را کاهش داد؟ در ادامه به این سوال پاسخ مناسبی می دهیم.

  • دانلود برنامه را به حداقل برسانید: اغلب متوجه می شوم که فقط از 20 درصد از برنامه هایی که در تلفنم دارم استفاده می کنم. در ضمن این اپلیکیشن ها همیشه در پس زمینه کار می کنند و باتری را هدر می دهند. چرا حتی آنها را داشته باشیم؟ شروع به تمیز کردن کنید و برنامه هایی را که می دانید به آنها نیاز ندارید حذف کنید.
  • جلوگیری از کارکردن برنامه‌ها در پس‌زمینه: اگر متوجه شدید که یک برنامه مقدار زیادی از آب ارزشمند شما را می‌گیرد، می‌توانید پس‌زمینه آن را محدود کنید. به سادگی به Settings > Apps > Select the App > Battery > Restricted بروید. فقط متوجه شوید که برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را از دست خواهید داد، زیرا برنامه زمانی که از آن استفاده نمی‌شود، می‌خوابد.
  • بستن برنامه‌ها: در حالی که دستگاه‌های Android برای چند کار ساخته شده‌اند و بستن برنامه‌ها بیش از آنکه کمک کند می‌تواند آسیب برساند، مواقعی وجود دارد که بستن برنامه‌ها بهترین گزینه است. برنامه‌ها می‌توانند نادرست شوند، رفتار نادرست داشته باشند یا از کار بیفتند، در این صورت اغلب به طور غیرضروری باتری شما را تخلیه می‌کنند. خوب است که برنامه را ببندید یا بکشید تا در صورت وقوع این اتفاق، دوباره آن را بازنشانی کنید. به تنظیمات > برنامه ها > برنامه را انتخاب کنید > توقف اجباری را انتخاب کنید.
  • مراقب استفاده خود باشید: گاهی اوقات می گوییم عمر باتری بهتری می خواهیم، ​​اما متوجه می شویم که در حال بازی کردن، تماشای فیلم و ساعت ها وقت گذرانی در شبکه های اجتماعی هستیم. بعد تعجب می کنیم که چرا قبل از رسیدن به خانه تلفن می میرد! مراقب برنامه هایی که استفاده می کنید و مدت زمان استفاده از آنها باشید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش روش های به روز رسانی اندروید (آپدیت عمده و جزئی)

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: 10 نشانه آلوده شدن گوشی سونی به بدافزار

0/5 (0 نقد و بررسی)