نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تغییر تنظیمات اعلان در گوشی چگونه اتفاق می‌افتد؟ تلفن‌های هوشمند برای اتصال به سایر نقاط جهان در هر زمان که لازم باشد عالی هستند، اما زمانی که دائماً با اعلان‌ها بمباران می‌شوید، می‌توانند کمی بیشتر شوند. این اعلان‌ها معمولاً بسیار مفید هستند، اما زمانی که به نظر نمی‌رسد هرگز متوقف نمی‌شوند، می‌توانند کمی سخت باشند. خوشبختانه اندروید راه حلی دارد. برای اطلاع از نحوه مدیریت اعلان‌های خود در اندروید، ادامه مطلب را بخوانید.

تغییر تنظیمات اعلان در گوشی
تغییر تنظیمات اعلان در گوشی

چرا باید اعلان های خود را مدیریت کنید

با افزایش روزافزون تعداد برنامه‌هایی که در تلفن‌های هوشمند خود داریم، مدیریت اعلان‌های برنامه‌تان تقریباً به یک الزام تبدیل شده است. بین فیس‌بوک، واتس‌اپ، پیام‌های متنی، اسنپ‌چت و شاید برخی از برنامه‌های خبری نیز، می‌توانید هر چند دقیقه یک بار اعلان دریافت کنید. و شما به سرعت متوجه خواهید شد که اکثر این موارد واقعاً برای شما مفید نیستند. بنابراین مدیریت این اعلان‌ها نه تنها آرامش خاطر شما را به ارمغان می‌آورد، بلکه شما را متوقف می‌کند که هر دو دقیقه به گوشی سونی خود نگاه نکنید تا ببینید اکنون در مورد چه چیزی به شما هشدار می‌دهد.

گاهی اوقات به دلایل مختلف مایل به بی صدا کردن گوشی سونی خود هستید. اما این کار چگونه انجام می‌شود؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم مقالات ما در سایت mobile-sony.ir را مطالعه کنید.

تمام اعلان‌ها را موقتاً خاموش کنید

مانند iOS اپل، از آنجایی که Android Marshmallow 6.0 اندروید گزینه “مزاحم نشوید” را ارائه می دهد، به موجب آن تلفن هوشمند زنگ نمی زند و نمی لرزد و حتی می تواند تمام اشکال وقفه را خاموش کند. می‌توانید همه اعلان‌های تلفنتان را خاموش کنید یا فقط به اعلان‌های خاصی مانند زنگ بیدار شدن یا تماس‌های افراد خاص مجوز دهید.

این مطلب را از دست ندهید   گرفتن نسخه پشتیبان از تمام فایل های گوشی سونی

اعلان‌ها همچنان به تلفن شما می‌رسند اما تا آن زمان مزاحم نخواهید شد زیرا تلفن شما بی‌صدا می‌ماند و صفحه خاموش می‌ماند.

برای فعال کردن این حالت، منو را دو بار از بالا به پایین بکشید و آیکون مزاحم نشوید را فشار دهید. پس از ورود به گزینه ها، می توانید بازه زمانی و همچنین سکوت کامل، فقط هشدارها یا فقط اولویت را انتخاب کنید.

همچنین می توانید حالت مزاحم نشوید را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار در یک زمان مشخص مشخص روشن شود. در تنظیمات، زمانی که می‌خواهید حالت خود به خود روشن شود، یک شکاف زمانی انتخاب کنید.

تغییر تنظیمات اعلان در گوشی
تغییر تنظیمات اعلان در گوشی

نحوه مدیریت اعلان‌ها در Android Lollipop یا قدیمی‌تر

اگر دستگاه شما Android Lollipop یا نسخه قدیمی‌تر اندروید را اجرا می‌کند، می‌توانید هرگونه وقفه را غیرفعال کنید. برای انجام این کار، راکت صدا را به سمت بالا یا پایین فشار دهید تا یک منو ظاهر شود.

سپس دو روش مختلف برای غیرفعال کردن اعلان ها وجود دارد:

  • اولویت: فقط از اعلان های اولویت دار مانند زنگ هشدار مطلع خواهید شد. شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که کدام یک در اولویت هستند. شایان ذکر است که وقتی اعلان های دریافتی را فقط به اعلان های اولویت دار محدود می کنید، هیچ اعلان دیگری نمی شنوید. به تنظیمات -> صدا و اعلان -> وقفه بروید سپس انواع اعلان‌هایی را که می‌خواهید به عنوان اولویت تنظیم کنید انتخاب کنید.
  • هیچ: همه اعلان ها خاموش هستند. وقتی این گزینه را انتخاب کنید، هیچ اعلانی دریافت نخواهید کرد.

محدود کردن اعلان‌ها به برنامه‌های خاص در تغییر تنظیمات اعلان در گوشی

برخی از افراد ترجیح می‌دهند اعلان‌های خود را با تصمیم‌گیری در مورد اینکه هر اپلیکیشن مجزا چه اعلان‌هایی مجاز است مدیریت کنند. Lollipop به شما امکان کنترل مناسبی را می‌دهد و Marshmallow با اجازه دادن به شما برای امتناع از مجوزها، آن را یک قدم جلوتر می‌برد. مدیریت اعلان در تنظیمات -> صدا و اعلان است. در اعلان‌های برنامه، می‌توانید به تنظیمات هر برنامه به صورت جداگانه دسترسی داشته باشید. اگر می‌خواهید آن برنامه‌ای را که باعث می‌شود گوشی سونی شما هر دو ثانیه خاموش شود، متوقف کنید، این عالی است. همچنین می‌توانید وقتی دستگاهتان قفل است، محتوای یک اعلان را پنهان کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی تاریخچه اعلان گوشی سونی

برای دریافت هرگونه خدمات مشاوره و پشتیبانی در زمینه عیب یابی و تعمیر گوشی سونی، کافیست با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات sony در ارتباط باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)