نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر سونی Xperiz XZ دارید ، ممکن است به مشکلات صدا توجه کرده باشید. برخی از کاربران هنگام صحبت با تلفن مشکلات صدا و میزان صدا ، مشکلات مربوط به عملکرد بلوتوث تلفن و مشکلات صدا در تلفن را گزارش کرده اند. البته همه تلفن های هوشمند ممکن است مشکلاتی داشته باشند و حل مشکل معمولاً چندان پیچیده نیست. در این مقاله آموزشی مختصر ، من نکاتی را در مورد چگونگی حل مشکلات صدا با Xperia XZ از Sony به شما ارائه خواهم داد.

راه های رفع مشکلات صدای Xperia XZ:
• Xperia XZ را خاموش کنید ، سیم کارت را بردارید و سپس سیم کارت را دوباره وارد کنید و تلفن هوشمند را روشن کنید.
• ممکن است خاک ، زباله و گرد و غبار در میکروفون گیر کرده باشد ، میکروفون را با هوای فشرده تمیز کنید و بررسی کنید که آیا مشکل صدای Xperia XZ برطرف شده است یا خیر.
• مشکل صدا می تواند توسط بلوتوث ایجاد شود. سرویس بلوتوث را خاموش کنید و ببینید آیا این مشکل صوتی شما را برطرف می کند یا خیر.
• می توانید Xperia XZ خود را در حالت بازیابی قرار دهید.
• به عنوان آخرین راه حل ، پاک کردن حافظه نهان تلفن هوشمند شما می تواند مشکلات صوتی را نیز حل کند. برای پاک کردن کش Xperia XZ مراحل ارائه شده در این راهنما را امتحان کنید.
چگونه می توان خطای سرویس را در Sony Xperia XZ برطرف کرد
Sony Xperia XZ یک تلفن هوشمند قدرتمند با بسیاری از ویژگی های پیشرفته است. با این حال ، مانند همه گوشی ها ، می تواند مشکلات فنی داشته باشد. یکی از مشکلات رایج در Sony Xperia XZ دریافت پیام خطا “بدون سرویس” است حتی اگر تلفن دارای سرویس باشد. چند دلیل وجود دارد که می تواند باعث شود Sony Xperia XZ شما این خطا را دریافت کند. گاهی اوقات این خطا به دلیل خاموش بودن رادیو در تلفن رخ می دهد ، اغلب به دلیل مشکل در سرویس GPS یا WiFi. احتمال دیگر یک شماره IMEI تهی یا ناشناخته است. در نهایت ، مشکل سیم کارت می تواند باعث این خطا شود. در این مقاله ، به شما نشان خواهم داد که چگونه این خطا را بدون در نظر گرفتن علت برطرف کنید.
رفع مشکل رادیو
راه حل مشکل “بدون سرویس” در Sony Xperia XZ این مراحل را دنبال کنید:
• به صفحه شماره گیری بروید.
• “*#*#4636#*#*” را تایپ کنید. توجه: لازم نیست دکمه ارسال را فشار دهید ، حالت سرویس به طور خودکار ظاهر می شود.
• وارد حالت سرویس شوید.
• “اطلاعات دستگاه” یا “اطلاعات تلفن” را انتخاب کنید.
• Run Ping test را انتخاب کنید.
• روی دکمه Turn Radio Off خاموش کنید و سپس Xperia XZ راه اندازی مجدد می شود.
• راه اندازی مجدد را انتخاب کنید.
رفع شماره IMEI
گاهی اوقات خطای No Service توسط یک شماره IEMI نول یا ناشناخته ثبت می شود. مقاله زیر به دارندگان سونی Xperia XZ آموزش می دهد که چگونه صحیح بودن یا خراب شدن شماره IMEI را بررسی کنند و مشکل را برطرف کنند: بازیابی Xperia XZ Null IMEI # و رفع عدم ثبت نام در شبکه
رفع سیم کارت
سیم کارت همچنین می تواند مشکلی باشد که باعث ایجاد پیام “بدون سرویس” می شود و با بررسی اینکه آیا سیم کارت به درستی وارد شده است یا سیم کارت جدید جایگزین شده است ، باید “بدون سرویس” در Sony Xperia XZ برطرف شود.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای تعمیر دوربین پشت گوشی سونی Xperia Z5
0/5 (0 نقد و بررسی)