نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض گلس موبایل سونی

کاربران این دستگاه هوشمند با استفاده از زدن گلس محافظ روی گوشی، تاچ و ال سی دی آن را در برابر ضربه و خط و خش محافظت کنند. گلس گوشی برچسبی که برای حفاظت از صفحه نمایش استفاده می شود.
این کار ظریف و دقیق بوده و بی دقتی در این کار موجب شکستگی گلس و تعویض آن می شود .


• منظور از تعویض گلس گوشی سونی چیست؟

Glass ، واژه لاتینی به معنای شیشه در زبان فارسی است و اصطلاحا در فناوریهای جدید دستگاه های هوشمند شیشه ای که وظیفه ی محافظت از تاچ و ال سی را دارند، دقیقا مانند یک قاب شیشه ای، اما درواقع سطحی تر و عمومی تر از محافظی که در قالب یک برگه نازک – گاه پلاستیکی و گاه حرارتی – با چسبیدن به شیشه بیرونی دستگاه ،از آن را از آسیب های احتمالی و خط و خش حفظ می کند.

• تعویض گلس محافظ گوشی سونی

محافظ صفحه نمایش (گلس)، به منظور حفاظت از صفحه گوشی طراحی شده ،نیاز مراقبتی گوشی ها با پیشرفته شدن و حساس تر شدن آن ها ،شدت بیشتری می یابد. ضرورت تعویض گلس گوشی سونی به علت قیمت بالای گوشی های هوشمند و به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی افزایش یافته و در صورت وقوع هر حادثه ناگهانی، کمترین آسیبی به دستگاه وارد نشود.

• معرفی انواع گلس محافظتی گوشی سونی

o محافظTPU
این محافظ با ماندگاری بیشتر نسبت به PET ، مقاومت بالاتری در برابر خط و خش‌ها، انواع باکتری، چربی یا آشغال دارد.
o محافظPET
این محافظ ،حفاظت موثرتری در برابر ضربه و خراشیدگی نسبت به مدل های شیشه ای TGندارد.
o محافظ TG
این محافظ به صورت فشرده با ضخامت کمتر از ۰٫۴ میلیمتر ، گوشی را برابر خراش و چربی و شوک های ضربه ای بطور کامل حفظ می کند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تغییر شکل و تنظیم آیکون برنامه‌ها در اندروید

• چگونگی تعویض گلس اصلی گوشی سونی

صفحه نمایش گوشی پل ارتباطی کاربر و گوشی است؛ تعویض گلس گوشی سونی با فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه و چسب OCA انجام شده و پس از تعمیر، کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز خواهد گشت.
در صورت سرایت شکستگی به ال سی دی و کاهش عملکرد تاچ ، نیاز به یک ال سی دی جدید داریم(به جای تعویض گلس)

• اهمیت تعویض گلس گوشی سونی

تعویض گلس گوشی سونی موجب صرفه جویی در هزینه های احتمالی شده ، چرا که هزینه تعویض و تعمیر گلس گوشی به مراتب بسیار پایین تر از هزینه تعویض ال سی دی بوده و امکان استفاده از ال سی دی اوریجینال گوشی با همان کیفیت سابق را می دهد. با تعویض گلس و باقی ماندن ال سی دی اورجینال دستگاه ، عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد حفظ خواهد شد.

• احتمال شکستن ال سی دی در حین تعویض گلس گوشی سونی

به دلیل نازک و شکننده بودن ال سی دی ها، امکان ایجاد ترک در هنگام جداسازی گلس، و شکستگی ال سی دی بوده و این امر کاملا اجتناب ناپذیر است. در بسیاری از مدل ها احتمال سالم ماندن LCD بالای ۹۵٫۵ درصد بوده، برای برخی مدل ها این احتمال کمتر و حدود ۸۰ درصد است.

• نکاتی قابل توجه در تعویض گلس گوشی سونی

o تعویض گلس گوشی سونی در محیطی عاری از گرد و غبار
o تمیز بودن کامل دست ها (تمیزی از هر گونه چربی و کثیفی)
o پاک کردن به طور کامل صفحه نمایش (استفاده از یک پارچه لطیف، بدون پرز و آغشته به الکل )
o توجه به جهات مختلف صفحه نمایش گوشی جهت چسباندن گلس (دقت به این که برچسب دوربین در جای درست واقع شود )
o نهایت دقت در چسباندن گلس و جلوگیری از ایجاد حباب ،چرا که رفع بعضی حباب ها ممکن نیست.

این مطلب را از دست ندهید   برخي از اشکالات متداول Wi-Fi در آندرويد و نحوه رفع آن‌ها

• تعویض گلس گوشی سونی چگونه انجام می شود؟

مهمترین نکته در تعویض گلس گوشی سونی ،دانستن میزان شکستگی پیش آمده در صفحه نمایش است. یعنی اگر ضربه ی وارد شده به گوشی تنها باعث شکستگی گلس شده ،نیازی به تعمیرات ال سی دی نبوده و فقط گلس تعویض می شود. در تعویض گلس گوشی سونی ، ال سی دی اورجینال دستگاه روی آن باقی مانده و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد به کیفیت اولیه باز گشته و هزینه آن نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی است. شکستگی گلس روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش تاثیری نخواهد گذاشت (مگر روی نقاط ترک خورده ی گوشی).

مقالات مرتبط :

تعویض ال سی دی موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)