نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

جلوگیری از خاموش شدن خودکار صفحه نمایش گوشی

خاموش شدن خودکار صفحه نمایش گوشی های هوشمند یکی از مشکلات رایج آنها به شمار میرود و کاربران اغلب نمیدانند چگونه این مشکل را رفع نمایند.
خبر خوب اینکه با انجام چند ترفند ساده میتوان از خاموش شدن خودکار نمایشگر جلوگیری کرد که در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص بیان میگردد.


تغییر تنظیمات خاموش شدن خودکار صفحه نمایش

یکی از راه های ساده برای تغییر زمان بندی خودکار نمایشگر گوشی این است که وارد بخش تنظیمات شده و گزینه ی display را فعال کنید.
مرحله بعد پیدا کردن گزینه sleep یا Screen timeout و انتخاب کردن آن هاست.
بعد انجام مراحل بالا پنجره ای ظاهر شده که به شما اجازه میدهید مدت زمان روشن ماندن صفحه نمایش گوشی خود را انتخاب نمایید. در این مرحله کار تمام است.
نکته مهم: دقت کنید اگر مراحل بالا را برای مقادیر زیادی فعال کرده و بعد مدتی به حالت اولیه بازنگردانید، باتری گوشی شما سریع خالی میشود.

راهکارهای روشن نگه داشتن نمایشگر گوشی

استفاده از تنظیمات دستگاه

یکی از ساده ترین راه های روشن نگه داشتن صفحه نمایش استفاده از تنظیمات دستگاه است.
برای استفاده ابتدا وارد بخش Lock screen & password شده و گزینه ی sleep را انتخاب نمایید.
بعد فعال کردن این گزینه صفحه ای مقابل شما قرار گرفته که امکان تعیین مدت زمان روشن ماندن نمایشگر در آن وجود دارد در این جا کار تمام میشود فقط دقت کنید در صورتیکه مدت زمان طولانی از تلفن همراه خود استفاده نکنید، صفحه نمایش قفل میشود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع خطای No Service در Sony Xperia XZ

برنامه های کاربردی برای روشن نگه داشتن نمایشگر

Keep Screen On
همانطور که از نام آن پیداست صفحه نمایش را تا زمان فشردن دکمه پاور دستگاه روشن نگه میدارد. این برنامه عملکرد نسبتا ساده ای داشته و قابلیتی برای تنظیم زمان ندارد.
اگر اسمارت فون شما قابلیت کیبورد فیزیکی qwerty را پشتیبانی میکند، امکان روشن نگه داشتن نور بک لایت (پیش زمینه) هم برای آن فراهم است.
امروزه سازندگان قابلیت های زیادی روی این نرم افزار کاربردی نصب کرده اند که مهم ترین آنها Backlight Manager (مدیریت نور پس زمینه) است.
نکته: نرم افزار Keep Screen On به صورت رایگان در پلی استور وجود داشته و کاربران میتوانند آن را دانلود نمایند.
اپلیکیشن Wakey
Wakey یک نرم افزار ساده و کاربردی بوده که زمان استفاده از برخی اپلیکیشن های خاص، صفحه نمایش گوشی شما را روشن نگه میدارد.
تمام امکانات این نرم افزار رایگان نبوده و برای استفاده از برخی ویژگی های آن مانند انتخاب لیست اپلیکیشن ها باید چیزی حدود یک دلار پرداخت کنید.

Stay alive
شاید برایتان جالب باشد این نرم افزار آیکون مجزایی نداشته و بلافاصله پس از نصب در نوار نوتیفیکیشن ظاهر و قابل دسترسی خواهد بود.
برای استفاده از امکانات دیگر این اپلیکیشن کاربردی نظیر: تاریک کردن نمایشگر، روی نگه داشتن گوشی روی میز کار و تم های رنگی باید تقریبا 2 دلار پرداخت نمایید.
نحوه استفاده از نرم افزار Keep Screen On
بلافاصله بعد نصب و اجرای این اپلیکیشن لیستی از تمام برنامه های نصب شده روی تلفن همراه تان ظاهر شده روی نمایشگر ظاهر شده و کافیست یکی از آن ها را انتخاب کرده و به ادامه کارتان بپردازید.
ورژن جدید Keep Screen On دارای قابلیتی است که امکان روشن نگه داشتن نمایشگر را برای تمام برنامه ها غیر فعال میکند.
مقالات مرتبط :

گوشی سونی Xpreria 1

0/5 (0 نقد و بررسی)