نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اپلیکیشن واتساپ در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام رسان موجود برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس محسوب می‌شود. با استفاده از واتساپ می‌توانید به مکالمه متنی، صوتی و حتی تصویری بپردازیم. به تازگی بسترهای امنیتی برنامه واتساپ هم بهتر شده‌اند و هم اکنون این اپلیکیشن از قابلیت تایید هویت دو مرحله ای یا همان Two Step Verification هم پشتیبانی می‌کند.

یکی از موضوعاتی که کاربران اپلیکیشن واتساپ به وفور در رابطه با آن سوال می‌کنند مربوط به تغییر شماره واتساپ بدون از دست رفتن اطلاعات قبلی است. تصور کنید که یک شماره تماس قدیمی را در واتساپ فعال کرده‌اید و حال بنا به هر دلیل قصد دارید که شماره اکانت خود را تغییر دهید و یک شماره جدید را بدون از دست رفتن اطلاعات پیشین خود جایگزین شماره فعلی اکانت واتساپ خود کنید. این عمل به راحتی امکانپذیر است. به بیان دیگر شما می‌توانید به راحتی و با طی کردن چند مرحله ساده نسبت به تغییر شماره واتساپ بدون از دست رفتن اطلاعات قبلی خود اقدام کنید.

برای مطالعه بیشتر: آموزش تغییر شکل و تنظیم آیکون برنامه‌ها در اندروید

اطلاعات اکانت شما نظیر اطلاعات پروفایل، گروه‌ها، تنظیمات و… همگی به شماره جدیدتان منتقل می‌شوند. به بیان دیگر اکانت قبلی شما با یک شماره جدید فعال می‌گردد.
شماره قبلی شما که برای اکانت واتساپ ثبت شده بود، پس از طی کردن مراحل مورد نیاز برای تغییر شماره واتساپ حذف می‌شود. بنابراین مخاطبینی که شماره جدیدتان را نداشته باشند، قادر به برقراری ارتباط با شما نخواهند بود و اکانت شما برای آن‌ها اکانتی حذف شده محسوب می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض گلس پشت گوشی سونی Xperia Z5

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، تغییر شماره واتساپ فرآیند بسیار ساده‌ای را شامل می‌شود. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا برنامه واتساپ را در گوشی خود اجرا کنید. به بخش منوی اصلی برنامه مراجعه کنید. برای انجام این کار کافیست که آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید. گزینه Settings را انتخاب کنید.

گزینه Account را لمس کنید.

حال باید گزینه Change Number را لمس نمایید.

با انجام مراحل فوق با صفحه‌ای شبیه به عکس زیر رو به رو می‌شوید. آیکون با عنوان Next موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید.

در این مرحله با دو فیلد مواجه می‌شوید. در بخش فوقانی و فیلد اول باید شماره فعلی اکانت واتساپ خود را وارد کنید. در فیلد دوم که پایین‌تر قرار دارد، باید شماره جدید مورد نظرتان را وارد نمایید.

پس از وارد کردن شماره‌های صحیح، گزینه Done را لمس کنید.
با انجام مراحل فوق فرآیند تغییر شماره واتساپ بدون از دست رفتن اطلاعات قبلی به پایان می‌رسد. همانگونه که ملاحظه کردید به منظور انجام این عمل به هیچ عنوان نیاز به طی کردن مراحل دشواری وجود ندارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)