نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قابلیت Screen Mirroring در گوشی  چیست؟ آیا از تماشای فیلم با تلفن همراه خود خسته شده اید؟ اگر فقط راهی برای مشاهده صفحه نمایش تلفن همراه خود در صفحه بزرگ تلویزیون وجود داشت. خوب شما خوش شانس هستید، زیرا این ویژگی در واقع وجود دارد! در این مقاله نحوه استفاده از نمایشگر را بیاموزید.

قابلیت Screen Mirroring در گوشی
قابلیت Screen Mirroring در گوشی

قابلیت Screen Mirroring گوشی چگونه کار می کند

انعکاس صفحه نمایشگر گوشی سونی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ شما را روی صفحه تلویزیون پخش می کند (یا منعکس می کند). به عبارت دیگر، هر چیزی که بر روی صفحه نمایش دستگاه خود می بینید، در یک صفحه نمایش بزرگتر نشان داده می شود. این ویژگی برای مشاهده فیلم ها، عکس ها و موارد دیگر مفید است.

برای انجام این کار، تلویزیون شما باید به Wi-Fi متصل باشد. در غیر این صورت، باید یک گیرنده مانند Chromecast، Apple TV یا Amazon Firestick را به آن متصل کنید. دستگاه شما نیز باید نرم افزار لازم برای اتصال به گیرنده را داشته باشد. به عنوان مثال، آیفون‌هایی که در سال 2011 یا بعد از آن عرضه شدند، همگی دارای ویژگی AirPlay هستند که امکان انعکاس صفحه با Apple TV را فراهم می‌کند.

نحوه استفاده از انعکاس صفحه در تلفن همراه

در حال حاضر پیشرفت‌های فناوری، انعکاس صفحه نمایش را در دستگاه‌های تلفن همراه بسیار آسان کرده است. چه دستگاه اپل یا اندروید داشته باشید، نرم افزاری برای کپی کردن صفحه نمایش شما وجود دارد.

انعکاس صفحه با دستگاه های اندرویدی

روش‌های مختلفی برای استفاده از انعکاس صفحه در دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد، اما رایج‌ترین روش Google Chromecast است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ردیابی گوشی سرقت شده توسط همراه اول و ایرانسل

Google Chromecast دستگاه Android شما را به تلویزیون شما متصل می کند. این دستگاه کوچک به پورت HDMI تلویزیون شما متصل می شود و می تواند صفحات وب را از مرورگر Google Chrome یا سایر برنامه های سازگار (Netflix، Facebook، YouTube و غیره) پخش کند.

ابتدا باید Chromecast خود را به همان شبکه Wi-Fi دستگاه Android خود متصل کنید. سپس کافی است روی دکمه “Cast” که روی صفحه گوشی سونی هوشمند شما ظاهر می شود کلیک کنید تا به Chromecast خود متصل شوید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه چاپ پیامک از گوشی سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)