نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه چاپ پیامک از گوشی چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از mobile-sony.ir را از دست ندهید. پیام یکی از، اگر نگوییم پرکاربردترین اشکال ارتباطی در جهان است. در ایالات متحده، ارسال پیامک از طریق شرکت مخابراتی شما پر استفاده ترین شکل پیام رسانی است. از آنجایی که از ارسال پیامک برای ارتباطات بسیار استفاده می شود، ممکن است لازم باشد چند پیام متنی از یک مکالمه دلپذیری که می خواهید به خاطر بسپارید یا اگر نیاز به استفاده از پیام های متنی به عنوان مدرک در پرونده قضایی دارید، چاپ کنید.

هیچ ویژگی داخلی برای چاپ پیام های متنی در گوشی سونی اندرویدی مقرون به صرفه شما وجود ندارد، اما می توانید از راه حلی برای چاپ تصاویر متون خود استفاده کنید.

نحوه چاپ پیامک از گوشی
نحوه چاپ پیامک از گوشی

نحوه چاپ پیامک از گوشی اندرویدی

طبیعی ترین مکان برای چاپ پیام های متنی از طریق گوشی سونیی است که با آن پیامک ارسال کرده اید. Google Messages راهی برای چاپ متون از داخل برنامه ندارد. بهترین راه حل این است که از پیام هایی که می خواهید چاپ کنید اسکرین شات بگیرید و آنها را از گوشی سونی خود چاپ کنید.

  • برنامه Messages را باز کنید.
  • مکالمه‌ای را که می‌خواهید پیام‌ها را از آن چاپ کنید، انتخاب یا جستجو کنید.
  • پیام هایی را که می خواهید چاپ کنید پیدا کنید.
  • دکمه های افزایش صدا و پاور را همزمان فشار دهید.
  • اگر پیام‌های متنی که می‌خواهید چاپ کنید روی صفحه نمایش شما قرار نمی‌گیرد، روی دکمه Capture More که در پایین صفحه ظاهر می‌شود ضربه بزنید. سپس، محدوده‌های کادر عکس‌برداری را بکشید تا محتوایی را که می‌خواهید ضبط کنید انتخاب کنید. این ممکن است تمام محتوایی را که می‌خواهید چاپ کنید، ثبت نکند، اما بیشتر از حالت پیش‌فرض ضبط می‌کند.
  • روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید.
  • به پایین اسکرول کنید و روی نماد چاپ ضربه بزنید.
  • یک چاپگر را انتخاب کنید و روی دکمه چاپ ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   رفع آسان خاموش شدن گوشی سونی

چاپگر خود را بررسی کنید متون شما باید چاپ شده و آماده اشتراک گذاری باشند.

نحوه چاپ پیام های متنی از برنامه وب Google Messages

اگر چاپ متون از گوشی سونی شما بسیار دشوار است، آنها را از رایانه خود چاپ کنید.

  • اگر اولین بار است که از آن در رایانه خود استفاده می کنید، پیام های Google را در وب راه اندازی کنید.
  • در Chrome در رایانه خود به google.com بروید.
  • مکالمه‌ای را که می‌خواهید پیام‌ها را از آن چاپ کنید، پیدا کنید.

اکنون دو گزینه برای چاپ پیام ها دارید.

  • اولین گزینه شما این است که روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. در منو روی گزینه Print ضربه بزنید. از منوی چاپ Chrome برای انتخاب چاپگر و گزینه های چاپ و چاپ پیام های خود استفاده کنید.
  • همچنین می توانید مانند گوشی اندرویدی خود از مکالمه خود اسکرین شات بگیرید. پس از گرفتن اسکرین شات، به فایل های خود بروید، اسکرین شات را پیدا کنید و آن را چاپ کنید.

هر یک از روش ها باید به شما این امکان را بدهد که پیام های خود را سریع و آسان چاپ کنید.

نحوه پشتیبان گیری و جستجوی سریع پیام های اندرویدی

همچنین می‌توانید یکباره از پیام‌های SMS اندروید خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن نسخه پشتیبان را در مکانی با دسترسی آسان ذخیره کنید. به این ترتیب، می توانید متون قدیمی را به طور قابل اعتماد مجدداً مرور کنید، متون را جستجو کنید و آنچه را که می خواهید از راحتی رایانه خود چاپ کنید. اگر متن های زیادی دارید و زمان زیادی ندارید، یکی از بهترین گزینه ها است.

  • پشتیبان گیری و بازیابی اس ام اس را دانلود کنید. این سرویس رایگان است اما دارای تبلیغات است.
  • برنامه را باز کنید و برای راه اندازی سرویس وارد شوید.
  • پس از ورود به سیستم، گزینه Set Up a Backup را انتخاب کنید.
  • رسانه ای را که می خواهید پشتیبان بگیرید انتخاب کنید. حداقل باید Messages را انتخاب کنید. با این حال، شما همچنین می توانید گزینه های انتخاب شده را انتخاب کنید. یکی از مزایای این سرویس این است که می‌توانید هر زمان که بخواهید از طریق نسخه‌های پشتیبان جستجو کنید، حتی اگر متوجه نشدید که یک مکالمه مهم است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در صورت عدم اطمینان، همه پیام‌ها را انتخاب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   10 روش رفع خاموشی تصادفی گوشی
نحوه چاپ پیامک از گوشی
نحوه چاپ پیامک از گوشی

مکانی را برای ذخیره پشتیبان پیام های خود انتخاب کنید. مهم است که سرویس ابری را انتخاب کنید که به طور مرتب از آن استفاده می کنید. شما می توانید Google Drive، Dropbox یا OneDrive را فعال کنید. سرویس دلخواه خود را تغییر دهید و مطمئن شوید که گزینه‌های دیگر غیرفعال هستند. در صورت لزوم، می‌توانید از طریق Wi-Fi روی دستگاه دیگری آپلود کنید، اما تقریباً به این اندازه مفید نیست.

  • وارد اکانت ابری خود شوید و ذخیره را برای تکمیل فرآیند انتخاب کنید.
  • اگر بخواهید، اکنون می توانید آن نسخه پشتیبان را طوری تنظیم کنید که به صورت دوره ای، مثلاً هر هفته، به روز شود. این یکی از مزایای این سرویس است: اگر نمی خواهید، مجبور نیستید به طور دستی گزارش های متن خود را به روز کنید. این می تواند در یک ظرفیت حرفه ای مفید باشد یا اگر یک پیام رسان مشتاق هستید.
  • وارد رایانه خود شوید و به پلتفرم ذخیره سازی ابری خود مانند Google Drive وارد شوید. در اینجا، می توانید سند ذخیره شده پیام های خود را بیابید و از تابع Find برای جستجو بر اساس کلمات یا تاریخ های خاص استفاده کنید. از پلتفرم ابری یا مرورگر خود برای چاپ مکالمات مورد نظر خود استفاده کنید.

سوال اصلی برخی کاربران و استفاده‌کنندگان از گوشی‌های سونی این است که آیا داده‌های واتس آپ یا هر شبکه اجتماعی دیگر را می‌توان به گوشی انتقال داد؟ اگر بله این کار چگونه انجام می‌شود؟ این سوالات باعث شد تا در مقاله « نحوه انتقال WhatsApp به گوشی سونی جدید » این موضوع را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی سونی

چاپ پیامک برای مقاصد قانونی

آیا برای مقاصد قانونی مانند مدارک دادگاه نیاز به چاپ پیامک دارید؟ خبر خوب: روش های ذکر شده در بالا باید برای اهداف قانونی به خوبی کار کنند. با این حال، ما چند توصیه برای این وضعیت داریم:

  • همیشه مطمئن شوید که مکالمات متنی با دقت تاریخ گذاری شده اند، حتی اگر باید به صورت دستی تاریخ ها را اضافه کنید. اگر مطمئن نیستید در تاریخ ها حدس بزنید.
  • علاوه بر نسخه های سخت، مکالمات متنی خود را به صورت فایل PDF ذخیره کنید. PDF برای ارسال اطلاعات به منشی دادگاه، وکیل شما و دیگران ضروری است.
  • اگر سؤال دیگری در مورد استفاده از متون برای مقاصد حقوقی دارید با یک وکیل تماس بگیرید.

متن های شما در حال چاپ

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا بخواهید پیام های متنی خود را چاپ کنید. چه برای حفظ خاطره شاد یا به عنوان مدرکی برای چیزی، چند گزینه برای چاپ متون از رایانه یا گوشی سونی Android خود دارید. اگر نیاز به چاپ پیام‌هایی دارید که حذف کرده‌اید، شاید لازم باشد بدانید که چگونه متون حذف شده را در گوشی سونی Android پیدا و بازیابی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عیب‌یابی و تعمیر انواع گوشی هوشمند سونی کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)