نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر گوشی سونی شما روشن نشود، می تواند بدترین کابوس باشد. زیرا این روزها، نه تنها زندگی شخصی و اجتماعی ما، بلکه زندگی حرفه ای نیز به گوشی سونی متکی است. بنابراین، اگر متوجه شدید که گوشی سونی شما هنوز روشن نمی شود، مطمئناً وحشت ایجاد می شود. شماره های تماس دوستان و همکاران نزدیک شما وجود دارد که اکنون نمی توانید آنها را به خاطر بیاورید. تصاویر و فیلم هایی از تعطیلات رویایی و جشن های تولد شما، و همچنین چت ها و پیام های مهمی وجود دارد که هیچ پشتیبان آنها را ندارید. وقتی گوشی سونی روشن نمی شود، متوجه اطلاعات مهم ذخیره شده در گوشی سونی خود می شوید. دو دلیل احتمالی وجود دارد که گوشی سونی اندرویدی شما روشن نمی شود. این می تواند به دلیل خرابی سخت افزار باشد یا برخی از مشکلات نرم افزار گوشی سونی وجود داشته باشد. حل مشکلات سخت افزاری به تنهایی دشوار خواهد بود، زیرا ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات سخت افزاری داشته باشد. اما اشکال در بخش نرم افزار را می توان به تنهایی در بسیاری از موارد برطرف کرد. در صورتی که گوشی سونی شما روشن نمی شود، تنها کافی است این راه حل ها را امتحان کنید.


گوشی سونی را به مدت 15-20 دقیقه شارژ کنید

بعید نیست که باتری گوشی شما تمام شده باشد. ممکن است اخیراً آن را شارژ کرده باشید اما هنوز هم هنوز تمام شده است. در هر صورت، ایده خوبی است که فقط گوشی سونی خود را برای چند دقیقه شارژ کرده و سپس سعی کنید آن را روشن کنید. شما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید تعداد زیادی از افراد مبتلا به وحشت با این راه حل کوچک اما بسیار مهم مشکلات خود را حل می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   انواع تراشه های گوشی

سعی کنید از کابل یا شارژر متفاوت استفاده کنید

ممکن است کابل متصل به گوشی سونی و شارژر برق خراب شده باشد. در چنین حالتی، حتی اگر چند دقیقه شارژر را وصل کنید ، گوشی سونی شما شارژ نمی شود. بنابراین، شما باید یک کابل یدکی (یا کابل هر شخص دیگری در خانواده یا محله خود) پیدا کنید و سعی کنید از آن فقط برای بررسی مجدد مشکل استفاده کنید.
بررسی کنید که آیا باتری در حال دریافت قدرت است

اکنون مرحله بعدی این است که ببینید آیا باتری در این مورد مقصر است یا خیر. گوشی سونی خود را به شارژر وصل کرده و سپس یک یا دو دقیقه منتظر بمانید. آیا نماد باتری روی صفحه ظاهر می شود؟ اگر بله، باتری خوب است. اگر نه، سپس یک نقطه قرمز کوچک چشمک بزنید که روی صفحه چشمک می زند. این نقطه قرمز به این معنی است که باتری تقریباً تمام شده است و برای احیای گوشی باید آن را شارژ کنید. اگر حتی این چراغ قرمز وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد باتری شما کاملاً تمام شده است و باید فوراً تعویض شود.

دکمه روشن / خاموش را طولانی فشار دهید

گاهی اوقات، گوشی سونی آویزان یا منجمد می شود. در چنین سناریویی نیز گوشی سونی شما سوار نمی شود. یک راه حل آسان این است که دکمه پاور را برای راه اندازی مجدد سیستم فشار دهید. راه اندازی مجدد دستگاه به ویژه در صورتی میسر است که برنامه یا نرم افزار شخص ثالث دلیل روشن نشدن گوشی سونی شما باشد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر (بخش اول)

باتری را بیرون آورده و دوباره آن را وارد کنید

یکی دیگر از ترفندهای DIY این است که باتری را از گوشی سونی خود خارج کنید (اگر گوشی سونی شما دارای باتری قابل جابجایی است) و سپس دوباره آن را وارد کنید. هنگامی که باتری را دوباره وارد کردید، می توانید راه اندازی مجدد کرده و ببینید.

به تنظیمات کارخانه متوسل شوید

هنگام راه اندازی مجدد حالت بازیابی وجود دارد. این شما را به تنظیمات کارخانه باز می گرداند، اما مراحل بوت را پشت سر نمی گذارد.

خرابی هارد از علل روشن نشدن گوشی سونی

هارد از کارافتاده مانع بزرگی برای شکل گیری فعالیت صحیح گوشی های موبایل است. در چنین شرایطی ممکن است مشکل روشن نشدن گوشی سونی با ریستارت های پی در پی و یا گیر کردن بعد نرم افزاری گوشی به روی لوگو و بالا نیامدن موبایل همراه شود. هارد قطعه ی حساسی از گوشی های هوشمند امروزی است که در اثر بی احتیاطی کاربر کارایی اصلی خود را از دست می دهد و عملکر گوشی را مختل می سازد.

ویروسی شدن گوشی سونی

بد افزارهای مختلف ممکن است به داخل نرم افزار گوشی نفوذ کنند و باعث و بانی ظهور روشن نشدن موبایل sony باشند. در این حالت یک ویروس کشی تخصصی امری حیاتی است. کارشناسان تعمیر گوشی سونی پس از یک عیب یابی جامع طبق پارامترهای استاندارد ویروس های موجود در گوشی را از بین خواهند برد. اما در هر صورت همواره از نصب و اجرای نرم افزارهای ناشناس بپرهیزید.

ناکارآمدی سوکت شارژ گوشی سونی

این مطلب را از دست ندهید   روت کردن گوشی سونی

گاهی امکان دارد ریشه ی مشکل روشن نشدن گوشی سونی در خرابی سوکت شارژ باشد. دندانه های داخلی هر سوکت شارژ ساختار ظریف و حساسی دارد که در اثر اصابت ضربه و یا حتی انباشته شدن ذرات گرد و غبار از عملکرد اصلی خود دور می شود. تعمیرکاران برای رفع خرابی سوکت شارژ ابتدا آن را تمیز می کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)