نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا با تاریخچه اعلان گوشی سونی آشنایی دارید؟ اعلان‌های تلفن می‌تواند آزاردهنده باشد. شاید دوست دارید همه چیز را مرتب نگه دارید، یا شاید به فلسفه Inbox Zero پایبند باشید، اما بیشتر ما دوست داریم مرکز اعلان گوشی سونی خود را تمیز و بدون درهم و برهم نگه داریم.

اگرچه احساس رضایت همراه با کشیدن صفحه نمایش پر از اعلان ها است، اما ممکن است بیش از حد غیرتمند باشید و به طور تصادفی یک اعلان مهم از eBay در مورد یک حراج قریب الوقوع را که نمی خواهید از دست بدهید، بردارید. با این حال، با چند ضربه (اگر سابقه اعلان را روشن کرده باشید)، می توانید اعلان گم شده خود را بازیابی کنید.

در اینجا نحوه انجام این کار در اندروید استوک و One UI که روی یکی از برترین گوشی سونی‌ اجرا می‌شود، آمده است.

تاریخچه اعلان گوشی سونی
تاریخچه اعلان گوشی سونی

سابقه اعلان اندروید خود را فعال و بررسی کنید

برخی از سازندگان گوشی سونی های هوشمند تاریخچه اعلان ها را به طور پیش فرض غیرفعال می کنند. اگر اعلان‌های اندروید در گوشی سونی شما خاموش است، می‌توانید به راحتی آن را فعال کنید:

  • برای باز کردن منوی کشوی برنامه، انگشت خود را از صفحه اصلی به بالا بکشید.
  • روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید تا تنظیمات شما باز شود.
  • اعلان ها را باز کنید.
  • تاریخچه اعلان را انتخاب کنید.
  • از اینجا می‌توانید اعلان‌های نادیده گرفته شده خود را بررسی کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، از منوی سابقه اعلان، کلید استفاده از سابقه اعلان را روشن کنید.
  • اکنون می‌توانید هر یک از اعلان‌های خود را رد کنید و تاریخچه اعلان‌های خود را در هر زمانی که بخواهید دوباره بررسی کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش فرمت کردن کارت حافظه در اندروید، ویندوزفون، مک، ویندوز

تاریخچه اعلان ها در گوشی فعال و بررسی کنید

سونی از پوسته اندروید متفاوتی به نام One UI استفاده می کند. به همین دلیل، مراحل فعال‌سازی و بررسی سابقه اعلان‌ها در گوشی سونی‌های کمی متفاوت است.

  • از صفحه اصلی به بالا بکشید و تنظیمات را باز کنید.
  • به اطلاعیه ها بروید.
  • تنظیمات پیشرفته را از منوی Notifications باز کنید.
  • تاریخچه اعلان را انتخاب کنید.
  • کلید تاریخچه اعلان را روشن کنید.
  • انگشت خود را از بالا به پایین بکشید تا مرکز اعلان باز شود. هر گونه هشدار برنامه را رد کنید و همان را از منوی سابقه اعلان بررسی کنید.

سابقه اعلان ها هشدارهای شما را به ترتیب زمانی نشان می دهد که جدیدترین آنها در بالا قرار دارد. با این حال، سیستم راهی برای قرار دادن میانبر تاریخچه اعلان در صفحه اصلی برای دسترسی آسان ارائه نمی دهد.

تاریخچه اعلان گوشی سونی
تاریخچه اعلان گوشی سونی

تاریخچه اعلان اندروید خود را غیرفعال کنید

توجه داشته باشید که تاریخچه اعلان ها با حفاظت بیومتریک همراه نیست، بنابراین هر کسی که به تلفن شما دسترسی دارد می تواند به تنظیمات رفته و 24 ساعت گذشته سابقه اعلان شما را بررسی کند. گاهی اوقات، ممکن است نخواهید سیستم اعلان‌های محرمانه برنامه‌هایی مانند Venmo یا Telegram را ذخیره کند. شما باید این عملکرد را به طور کامل غیرفعال کنید زیرا هیچ راهی برای خاموش کردن تاریخچه اعلان برای برنامه های جداگانه وجود ندارد.

  • تنظیمات را باز کنید و به منوی تاریخچه اعلان بروید (به مراحل بالا مراجعه کنید).
  • کلید تاریخچه اعلان را خاموش کنید و تصمیم خود را تأیید کنید.

توجه داشته باشید که انجام این کار تمام تاریخچه اعلان های شما را حذف می کند. می توانید دوباره آن را فعال کنید تا دوباره سابقه خود را حفظ کنید، اما سیستم سابقه اعلان فعلی شما را بازیابی نمی کند.

این مطلب را از دست ندهید   بی صدا کردن گوشی سونی

چگونه باید دوام باتری گوشی سونی را بالا برد؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میکنیم مقاله « راهنمای افزایش دوام باتری گوشی سونی » را مطالعه کنید.

به تعویق انداختن اعلان‌ها در تلفن Android خود

به جای رد کردن اعلان‌ها به چپ و راست، می‌توانید هشدارها را به تعویق بیندازید و در زمان مناسب‌تری دریافت کنید. بعد از اینکه تعویق اعلان را از منوی تنظیمات گوشی سونی اندروید خود فعال کردید، یک نماد ساعت را در کنار هر اعلان خواهید دید. می‌توانید روی آن ضربه بزنید تا اعلان‌ها را تا دو ساعت به تعویق بیندازید.

هرگز یک پیام مهم را در تلفن خود از دست ندهید

اکثر اعلان‌ها دردسرساز هستند، اما اکنون لازم نیست نگران از دست دادن یک مورد مهم باشید. با این حال، اگر بار بیش از حد اعلان‌ها باعث ناراحتی شما شده است، این نکات را برای مدیریت اعلان‌ها در تلفن Android خود بررسی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)