نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در این مقاله از mobile-sony.ir قصد داریم گوشی سونی Push Service را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم. همه ما برندها یا خدماتی داریم که دوستشان داریم و می خواهیم درباره آنها بیشتر بشنویم. اگر سونی و دستگاه‌ها و خدمات فراوان آن را دوست دارید، سونی راهی برای اطلاع‌رسانی بیشتر در مورد آنها دارد. این Sony Push Service نامیده می شود و راهی برای سونی است تا طرفداران و کاربران خود را از ویژگی ها و دستگاه های جدید و هیجان انگیز مطلع کند. این ویژگی در تمامی دستگاه های سونی از جمله بهترین گوشی های سونی موجود است. این راهنما در مورد چیستی Sony Push Service، نحوه کارکرد و نحوه استفاده از آن بحث می کند.

گوشی سونی Push Service
گوشی سونی Push Service

گوشی سونی Push Service چیست و چگونه کار می کند

Sony Push Service راهی برای سونی برای ارائه به روز رسانی محصولات خود به کاربران است. این می تواند شامل دستگاه های جدید، ویژگی ها، به روز رسانی ویژگی ها، خدمات و موارد دیگر باشد. این ممکن است برای همه کاربران مفید نباشد، اما اگر چند دستگاه سونی دارید و از برنامه‌ها و سرویس‌های سونی روی آن‌ها استفاده می‌کنید، ممکن است برای شما مفید باشد.

Sony Push Service یک برنامه است، بنابراین برای استفاده از آن، مطمئن شوید که در دستگاه شما وجود دارد. ممکن است از قبل نصب شده باشد، اما اگر نه، آن را از فروشگاه Play دانلود کنید. پس از نصب، سونی هر بار که می‌خواهد در مورد چیزی به شما اطلاع دهد، اعلان‌های فشار ارسال می‌کند. اعلان فشاری یک اعلان مبتنی بر متن است که بدون راه‌اندازی برنامه ظاهر می‌شود و در بالای صفحه و در سینی اعلان شما ظاهر می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر میکروفن موبایل سونی

برای رفع مشکلات گوشی سونی ابتدا باید با دلایل بروز این مشکلات به طور کامل آشنا شوید. در این زمینه پیشنهاد میکنیم مقاله « روشن نشدن کامل گوشی سونی » را مطالعه کنید.

نحوه یافتن و اصلاح سرویس فشار سونی

اگرچه Sony Push Service یک برنامه است، اما مانند سایر برنامه ها در کشوی برنامه شما زندگی نمی کند. برای پیدا کردن آن، باید به تنظیمات بروید.

  • برنامه تنظیمات را اجرا کنید.
  • گزینه Apps را انتخاب کنید.
  • به پایین بروید یا Sony Push Service را جستجو کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • تنظیمات و گزینه های موجود برای Sony Push Service را خواهید دید.
  • این تنظیمات به شما امکان می‌دهد اعلان‌ها و نحوه نمایش آن اعلان‌ها را رد یا به برنامه اجازه دهید.
  • گزینه Mobile Data به شما امکان می دهد دسترسی برنامه به داده های تلفن همراه را که در پس زمینه انجام می شود، قطع کنید.
گوشی سونی Push Service
گوشی سونی Push Service

چگونه استفاده از Sony Push Service را متوقف کنیم

اگر تصمیم دارید که Sony Push Service برای شما مناسب نیست، چند راه برای توقف استفاده از آن وجود دارد. ساده ترین کار تغییر گزینه های اعلان همانطور که در بالا توضیح داده شد است. این برنامه از ارسال اعلان‌ها جلوگیری می‌کند که هدفش همین است.

با این کار برنامه روی دستگاه شما باقی می ماند، بنابراین بهترین گزینه ممکن است حذف آن باشد. از آنجایی که این یک برنامه سیستمی است، نمی توانید آن را حذف نصب کنید. با این حال، می‌توانید علاوه بر خاموش کردن مجوزهای اعلان، تمام به‌روزرسانی‌ها را از آن حذف نصب کنید، که مانع از انجام هر کاری می‌شود.

  • به برنامه تنظیمات بروید.
  • به پایین بروید و روی Apps ضربه بزنید.
  • Sony Push Service را در لیست جستجو یا پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
  • روی جزئیات برنامه در فروشگاه نزدیک پایین ضربه بزنید.
  • روی دکمه Uninstall ضربه بزنید.
  • در کادر محاوره ای که ظاهر می شود، روی Uninstall ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   راهنمای سریع شارژ شدن باتری گوشی سونی

فواید استفاده از برنامه در گوشی سونی Push Service

Sony Push Service یک برنامه عالی برای کسانی است که از دستگاه ها و سرویس های سونی استفاده می کنند و می خواهند بیشتر در مورد آنها بشنوند. اگر نمی‌خواهید این نوع اعلان‌ها را ببینید، چند راه برای خاموش کردن عملکرد آن وجود دارد. اگر صاحب یک دستگاه سونی هستید، برنامه های از پیش نصب شده بیشتری وجود دارد که می توانند برای بهبود تجربه شما حذف شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)