نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آپدیت کردن سیستم عامل اندروید از چه راه هایی انجام می‌شود؟ دو راه برای اطمینان از اینکه آخرین نسخه اندروید را برای گوشی سونی هوشمند خود در دسترس دارید وجود دارد: از طریق هوا (همچنین به عنوان OTA شناخته می شود) یا به روز رسانی دستی، که دومی پیچیده تر است. در اینجا نحوه دریافت جدیدترین به روز رسانی اندروید آمده است!

آپدیت کردن سیستم عامل اندروید
آپدیت کردن سیستم عامل اندروید

نحوه انجام به روز رسانی خودکار در آپدیت کردن سیستم عامل اندروید

اگر قرار است دستگاه شما به‌روزرسانی به آخرین نسخه اندروید را دریافت کند، و شما می‌میرید تا ویژگی‌های جدید Android Pie را دریافت کنید، به ادامه مطلب بروید!

معمولاً به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به‌طور خودکار در دستگاه‌های ما منتشر می‌شوند، که OTA (از طریق هوا) اتفاق می‌افتد. هنگامی که این اتفاق می افتد، اعلانی دریافت می کنید که به شما می گوید یک به روز رسانی آماده نصب است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای شروع روی آن ضربه بزنید.

اگر به هر دلیلی به دستگاه شما فشار داده نمی‌شود یا به‌طور تصادفی اعلان را پاک کرده‌اید، می‌توانید به‌صورت دستی بررسی کنید که آیا یک به‌روزرسانی OTA در دسترس است یا خیر با رفتن به مسیر درباره دستگاه > به‌روزرسانی‌های سیستم > بررسی به‌روزرسانی‌ها. این اصطلاح دقیق بسته به نوع دستگاهی که دارید متفاوت است، اما باید در همان منطقه کلی باشد.

برای آشنایی با نحوه تغییر تنظیمات اعلان گوشی پیشنهاد میکنیم مقالات دیگر ما در وبلاگ سایت mobile-sony.ir را کامل مطالعه کنید.

نحوه آپدیت دستی در آپدیت کردن سیستم عامل اندروید

دلایل مختلفی برای به‌روزرسانی دستی دستگاه شما وجود دارد، اما برخی از رایج‌ترین آنها این است که شبکه تلفن همراه یا Wi-Fi پایدار ندارید، یا دستگاه خود را روت کرده‌اید و دیگر به‌روزرسانی‌های OTA را دریافت نمی‌کنید. در مورد دستگاه های قدیمی که دیگر آخرین نسخه اندروید را دریافت نمی کنند، حتی ممکن است به رام های سفارشی مانند Lineage OS روی بیاورید. صرف نظر از دلیل، در اینجا نحوه به دست آوردن همه چیز برای دریافت به‌روزرسانی اندرویدی که در پی آن هستید، آمده است.

این مطلب را از دست ندهید   بی صدا کردن گوشی سونی
 آپدیت کردن سیستم عامل اندروید
آپدیت کردن سیستم عامل اندروید

سیستم عامل سازنده خود را پیدا کنید

اولین قدم برای انجام به‌روزرسانی دستی، یافتن میان‌افزاری است که به نام رام نیز شناخته می‌شود و می‌خواهید روی دستگاه خود نصب کنید. در صورت وجود رام رسمی، وب سایت مناسب برای هر سازنده را بررسی می کنیم و رام مناسب را برای مدل دستگاه خود پیدا می کنیم. سفت‌افزار محبوب‌ترین تولیدکنندگان را می‌توانید در اینجا پیدا کنید: سامسونگ (SamMobile)، سونی (XperiaFirmware یا Flashtool)، LG، Huawei، Xiaomi، OnePlus یا Motorola. از طرف دیگر، می توانید اطلاعاتی در مورد بهترین کاستوم رام ها در اینجا پیدا کنید.

نصب سیستم عامل

برای نصب رام، باید برنامه خاصی را پیدا کنید که برای برند گوشی سونی هوشمند شما مناسب است یا از یک ریکاوری سفارشی استفاده کنید که نیاز به آنلاک و روت شدن دستگاه شما دارد. در اینجا می توانید درباره نصب کاستوم رام اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دستگاه های سونی اکسپریا

Flash Tool: این ابزار برای فلش رام ها روی دستگاه های Sony Xperia استفاده می شود. باید در نظر داشته باشید که این فقط روی دستگاه‌های Xperia که بوت لودر آن‌ها قفل است کار می‌کند. در حال حاضر، در مرحله بتا است اما در اکثر رایانه های شخصی ویندوزی کار می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)