نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می‌توانیم روند شارژ شدن باتری گوشی سونی را سرعت ببخشیم؟ همه ما این کار را انجام داده‌ایم. شما برای ترک خانه آماده می‌شوید و متوجه می‌شوید که فراموش کرده‌اید تلفن خود را شارژ کنید. سطح باتری آن به طرز خطرناکی پایین است، اما شما 15 دقیقه فرصت دارید، بنابراین آن را به شارژر آن وصل می کنید تا باتری را تقویت کنید – و دو درصد افزایش می یابد. چگونه در آینده از این امر جلوگیری می کنید؟

راهنمای ما در مورد نحوه شارژ سریعتر باتری اندروید خود را بخوانید. عمر باتری ترکیبی از عوامل مختلف است، بنابراین هیچ راه حل واحدی برای کنترل همه آنها وجود ندارد، اما اگر هوشمندانه از گوشی سونی هوشمند خود استفاده می کنید و تجهیزات مناسبی دارید، همه این اقدامات خوب می تواند باعث کاهش استرس شما در مصرف باتری شود. . تمام نکات برتر ما را در زیر بررسی کنید.

شارژ شدن باتری گوشی
شارژ شدن باتری گوشی

دوشاخه و شارژر مناسب را تهیه کنید

در حالی که شارژرهای اندروید دارای یک اتصال جهانی هستند، این بدان معنا نیست که همه آنها یکسان هستند. اگر می‌خواهید گوشی سونی خود را سریع شارژ کنید، اتصال کابل شارژ خود به لپ‌تاپ ایده بدی است: یک پورت USB 2.0 فقط 2.5 وات برق می‌گیرد، در حالی که USB 3 4.5 وات را ارائه می‌کند. شارژر دیواری شما بسیار بیشتر ارائه می دهد، بنابراین اگر می خواهید سریع ترین شارژ را داشته باشید، این بهترین گزینه است.

آیا مایل به داشتن عکس‌های جذاب هستید؟ از چه روش‌هایی می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟ برای پاسخ به این سوال‌ها پیشنهاد می‌کنیم مقاله « عکاسی بهتر و زیباتر با گوشی سونی » را مطالعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلفن عجیب رفتار می کند و در مورد آن چه باید کرد

ویژگی های شارژ سریع گوشی سونی

بسیاری از گوشی سونی‌های اندرویدی مدرن از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، که 15 تا 18 وات را ارائه می‌دهد و بنابراین می‌تواند گوشی سونی شما را با سرعت بسیار بیشتری شارژ کند. لیست خوبی از گوشی سونی های شارژ سریع را در وب سایت کوالکام پیدا خواهید کرد (نیازی به داشتن پردازنده کوالکام نیست، فقط سیستم برق کوالکام است).

توجه داشته باشید که فقط به این دلیل که یک تلفن از شارژ سریع پشتیبانی می کند، به این معنی نیست که شارژری که همراه آن است یک شارژر سریع یا موثرترین شارژر ممکن برای آن گوشی سونی است. ممکن است مجبور شوید خودتان بخرید. به عنوان مثال، LG G6 با یک شارژر استوک عرضه شد که از Quick Charge 2.0 استفاده می کرد، درست مانند G5، حتی اگر هر دو گوشی سونی از Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کنند.

آیا نیاز به خرید شارژر جدید دارید

شما لزوماً نیازی به خرید شارژر خود سازنده گوشی سونی خود ندارید – شخص ثالثی می تواند ثروت شما را ذخیره کند – اما مراقب قیمت های ارزان بازار خاکستری بی نام باشید که تمایل به آتش زدن چیزها دارند.

همچنین اگر عجله دارید، استفاده از شارژ بی سیم را توصیه نمی کنیم. شارژ بی‌سیم نمی‌تواند به خوبی یا به سرعت کابل‌های قدیمی خوب برق را تامین کند، بنابراین زمانی که زمان بیشتری در اختیار دارید بهتر است از آن استفاده کنید. استثنای این قانون شارژ سریع بی سیم است. این کار نسبت به شارژ USB موثرتر است، اما کمتر از شارژ کابلی از پریز دیواری موثر است.

این مطلب را از دست ندهید   یک برنامه در تلفن هوشمند من به درستی کار نمی کند
شارژ شدن باتری گوشی
شارژ شدن باتری گوشی

فعالسازی حالت هواپیمای گوشی سونی

هرچه تلفن شما در هنگام شارژ شدن کمتر تلاش کند، سریعتر شارژ می شود. حالت هواپیما هر گونه رادیو بی سیم را در دستگاه شما مسدود می کند، توانایی های تلفن شما را کاهش می دهد و در نتیجه آن را از انجام کارهای بسیار منع می کند.

وقتی در حالت هواپیما است، تماس یا پیامی دریافت نمی‌کند، اما داشتن دستگاهی که تا چند ساعت آینده روشن بماند، ارزشش را دارد.

خاموش کردن گوشی سونی

خاموش کردن کامل تلفن باعث می شود حتی سریعتر از قرار دادن آن در حالت هواپیما شارژ شود. مجدداً، ممکن است در حین خاموش بودن، چند اعلان را از دست بدهید، اما اگر می‌خواهید تلفنتان تا زمانی که دوباره به خانه برگردید، باید با آن کار کنید.

از حالت صرفه جویی در باتری استفاده کنید

از زمان آب نبات چوبی، دستگاه‌های اندرویدی دارای یک حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری هستند (معمولاً تنظیمات> باتری> صرفه جویی در باتری)، چه گزینه سهام یا یک ویژگی خاص سازنده مانند Doze موتورولا. برای صرفه جویی در مصرف برق در حین شارژ مجدد گوشی سونی، این را روشن کنید.

ویژگی های غیر ضروری را خاموش کنید

بررسی کنید که آیا ویژگی‌های غیرضروری مانند بلوتوث، GPS، Wi-Fi یا NFC دارید که می‌تواند باعث مصرف باتری شود. همه برنامه‌های خود را ببندید و از پشتیبان‌گیری خودکار یا به‌روزرسانی برنامه‌ها از فروشگاه Google Play توسط تلفن خود جلوگیری کنید.

استفاده نکردن از گوشی

اگر هنگام شارژ شدن به تلفن خود نیاز دارید که در حالت هواپیما روشن و خاموش باشد، زیرا منتظر تماس مهمی هستید، سعی کنید هر 30 ثانیه از تلفن خود استفاده نکنید. چرا؟ زیرا صفحه نمایش بزرگترین تخلیه کننده باتری در بین همه آنهاست.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین نرم افزاها برای کنترل از راه دور کامپیوتر توسط گوشی هوشمند اندرویدی

هرچه بیشتر گوشی سونی خود را بیدار کنید، باتری آن سریعتر خالی می شود. بنابراین سعی کنید از اصرار برای بررسی هر نوتیفیکیشنی که می آید اجتناب کنید، آن را رها کنید تا شارژ شود و خیلی سریعتر به سطح مورد نظر می رسد.

آن را خنک نگه دارید

وقتی صحبت از فناوری به میان می‌آید، دما اهمیت دارد و هرگز خوب نیست که باتری را خیلی داغ کند. اکنون، این بدان معنا نیست که باید گوشی سونی خود را در حین شارژ شدن در فریزر بچسبانید، بهتر است از گرما جلوگیری کنید تا اینکه سرمای شدید وارد کنید.

همیشه گوشی سونی خود را در مکانی خنک یا دمای اتاق شارژ کنید. آن را در نور مستقیم خورشید یا در ماشین داغ قرار ندهید تا شارژ شود. اگر از شارژر باتری قابل حمل استفاده می کنید، گوشی سونی خود را در جیب خود شارژ نکنید. اگر بتوانید از گرم شدن بیش از حد باتری خود جلوگیری کنید، شارژ کمی سریعتر به شما پاداش می دهد.

یک شارژر USB قابل حمل بخرید

این در واقع گوشی سونی شما را سریعتر شارژ نمی کند، اما مشکل کمبود باتری و کمبود زمان کافی برای شارژ کامل آن را حل می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)