نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برای کسانی که صاحب Sony Xperia XZ هستند ، ایده خوبی است که بدانید چگونه می توانید مشکل راه اندازی مجدد Sony Xperia XZ را برطرف کنید. علاوه بر این ، گاهی اوقات Sony Xperia XZ چندین بار بدون هشدار شروع به راه اندازی مجدد می کند. در مواقعی که Sony Xperia XZ به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود ، می توانید برخی از راه حل های زیر را امتحان کنید تا هنگام راه اندازی مجدد Sony Xperia XZ با لوگوی سونی به رفع آن کمک کنید. بهترین گزینه پیدا کردن یک تکنسین سونی و تعویض یا تعمیر Sony Xperia XZ در اسرع وقت است. در صورتی که Sony Xperia XZ مجدداً راه اندازی شود ، گارانتی Sony Xperia XZ می تواند به شما کمک کند تا در صورت خرابی جدی با Sony Xperia XZ مقداری پول پس انداز کنید. همچنین اگر Sony Xperia XZ دارید که مدام راه اندازی مجدد ، خاموش یا انجماد می شود ، باید Sony Xperia XZ را از پشتیبانی Sony بررسی کنید. گاهی اوقات این مشکل ممکن است رخ دهد زیرا برنامه جدیدی نصب شده است که باعث خرابی Sony Xperia XZ می شود یا به دلیل خرابی باتری که دیگر نمی تواند عملکرد مورد نیاز را ارائه دهد. حتی یک سیستم عامل بد می تواند باعث راه اندازی مجدد شود. در زیر دو راه برای تعمیر Sony Xperia XZ که در حال راه اندازی مجدد است ذکر شده است.

سیستم عامل اندروید باعث می شود که Sony Xperia XZ دوباره راه اندازی شود
یکی از دلایل متداول که Sony Xperia XZ راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد خود می کند این است که به روز رسانی سیستم عامل جدید نصب شده است. در این مورد توصیه می کنیم که تنظیم مجدد کارخانه را در Sony Xperia XZ انجام دهید.
قبل از تنظیم مجدد کارخانه Sony Xperia XZ برای رفع مشکل بازنشانی در تلفن هوشمند ، مهم است که به یاد داشته باشید که از تمام داده های Sony Xperia XZ پشتیبان تهیه کنید. دلیل این امر این است که هنگام تنظیم مجدد کارخانه Sony Xperia XZ را تکمیل می کنید. همه چیز در Sony Xperia XZ حذف می شود.
یک برنامه مسئول راه اندازی مجدد ناگهانی است
برای کسانی که نمی دانند حالت ایمن چیست ، این حالت دیگری است که محیط Sony Xperia XZ را قرار می دهد که به کاربران امکان می دهد برنامه ها را به طور ایمن حذف کرده و اشکالات را حذف کنند. علاوه بر این ، اگر برنامه های نصب شده دیگر کار نمی کنند یا اگر Sony Xperia XZ همچنان راه اندازی مجدد می شود ، می توانید از حالت ایمن استفاده کنید.
سونی اکسپریا XZ را به طور کامل خاموش کنید. سپس دکمه روشن/خاموش را فشار دهید تا گوشی هوشمند راه اندازی مجدد شود. پس از فعال شدن صفحه نمایش و نمایش لوگوی شروع Sony ، بلافاصله دکمه صدا را بی صدا نگه دارید. آن را فشار دهید تا سیم کارت پین شود. در پایین سمت چپ اکنون باید فیلدی با “حالت ایمن” پیدا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی اعلان‌های گوشی سونی
0/5 (0 نقد و بررسی)