نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع صفحه آبی گوشی سونی . BSOD مخفف Blue Screen of Death است، به این معنی که گوشی سونی شما روی صفحه آبی گیر کرده و نمی توانید آن را خاموش کنید. ممکن است پس از مدتی خود به خود راه اندازی مجدد شود، اما یک بار دیگر به صفحه آبی تبدیل شود. این مشکل می تواند هر هفته یا ماه یک بار اتفاق بیفتد که کاربر تلفن را بسیار خسته کننده می کند. بعد آیا راهی برای تعمیر صفحه آبی مرگ برای گوشی های سونی وجود دارد؟ قبل از اینکه آن را به یک تعمیرگاه تلفن همراه بفرستید یا به یک تلفن جدید تغییر دهید، می توانید سعی کنید خودتان مشکل را برطرف کنید. برای کمک به شما، ما 4 روش مختلف برای حل مشکل صفحه آبی مرگ اندروید را به اشتراک می گذاریم.

رفع صفحه آبی گوشی سونی

روش 1 برطرف کردن صفحه آبی مرگ گوشی اندروید با 1 کلیک

برای رفع موثر صفحه آبی مرگ در تلفن سونی، نمی‌توانید ابزار بازیابی اندروید – بازیابی سیستم اندروید را از دست بدهید. شما را قادر می سازد تا انواع مشکلات سیستم را در دستگاه های سونی بدون مهارت فنی برطرف کنید، از جمله صفحه سیاه مرگ اندروید، روشن یا خاموش نشدن اندروید، خراب شدن برنامه ها و غیره.

بازیابی سیستم اندروید را در رایانه شخصی ویندوزی خود دانلود کنید و همین الان شروع به ذخیره گوشی خود کنید.

مرحله 1 اندروید خود را به رایانه متصل کنید.

نرم افزار را بر روی رایانه خود اجرا کنید، روی “Repair” از رابط اصلی کلیک کنید و “Android Repair” را انتخاب کنید. سپس لطفاً دستگاه اندروید خود را با کابل USB به رایانه وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی (اندروید و iOS)

مرحله 2 جزئیات دستگاه خود را انتخاب کنید.

پس از آن، لطفاً اطلاعات دستگاه خود را برای ادامه انتخاب کنید، از جمله برند دستگاه، نام، مدل، کشور و شرکت مخابراتی. لطفاً توجه داشته باشید که این کار ممکن است تمام داده های دستگاه شما را پاک کند. برای تأیید و ادامه، «000000» را تایپ کنید.

مرحله 3  شروع به تعمیر صفحه آبی مرگ اندروید کنید.

اکنون، لطفاً مطمئن شوید که به مقدمه‌های صحیح مراجعه کرده‌اید و با دنبال کردن اعلان‌های روی صفحه، دستگاه Android خود را در حالت دانلود راه‌اندازی کنید. برای شروع دانلود سیستم عامل روی “بعدی” کلیک کنید. پس از دانلود و تایید فریمور، نرم افزار شروع به تعمیر خودکار مشکل صفحه آبی مرگ اندروید می کند.

روش 2 خارج کردن باتری

اصلی ترین روش برای رفع هر نوع مشکل صفحه نمایش مرگ اندروید، خارج کردن باتری از گوشی است. در اینجا کاری است که باید انجام دهید:

  1. درب پشت گوشی سونی خود را بردارید.
  2. باتری را از گوشی اندروید خارج کنید.
  3. 5-10 دقیقه صبر کنید تا گوشی سرد بماند.
  4. دوباره باتری را داخل گوشی قرار دهید و قاب پشتی آن را نصب کنید.
  5. گوشی خود را ریستارت کنید و ممکن است متوجه شوید صفحه نمایش گوشی عادی می شود.

روش 3  شروع حل صفحه آبی مرگ

اگر نمی‌خواهید باتری را خارج کنید یا گوشی سونی شما به باتری قابل جدا شدن مجهز است، می‌توانید سعی کنید گوشی اندروید خود را به حالت بازیابی وارد کنید تا آن را به حالت کارخانه بازنشانی کنید:

  1. با فشار دادن و نگه داشتن همزمان دکمه کاهش صدا و پاور، گوشی اندروید خود را به حالت ریکاوری بوت کنید.
  2. پس از وارد شدن به حالت Recovery می توانید با زدن دکمه Volume Down/Up گزینه Wipe data/Factory reset را از لیست گزینه انتخاب کنید.
  3. برای تایید روی دکمه روشن/خاموش ضربه بزنید و منتظر بمانید تا فرآیند تنظیم مجدد به پایان برسد.
  4. ماندگار، اکنون سیستم راه اندازی مجدد را انتخاب کنید تا گوشی اندروید خود را مجددا راه اندازی کنید و ممکن است متوجه شوید مشکل صفحه آبی مرگ اندروید حل شده است.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش حذف پیام در واتس اپ (WhatsApp)

روش 4  به‌روزرسانی به آخرین سیستم عامل اندروید

اگر مشکل صفحه آبی مرگ ناشی از خطای سیستم عامل باشد، به روز رسانی گوشی خود به آخرین سیستم عامل اندروید راه خوبی برای رفع BSOD اندروید خواهد بود.

  1. تلفن Android خود را باز کنید و روی تنظیمات > درباره تلفن/تبلت کلیک کنید.
  2. از آنجایی که گزینه ها از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت است. شما فقط “به روز رسانی نرم افزار” یا گزینه های مشابه را انتخاب کنید و دستگاه اندروید شما به طور خودکار بررسی می کند که آیا به روز رسانی سیستم عامل وجود دارد یا خیر. اگر وجود دارد، فقط آن را به روز کنید.

این سه راه حل برای رفع مشکل صفحه سیاه مرگ در اندروید هستند. اگر هیچکدام کمکی نکرد، ممکن است مجبور شوید آن را به یک تعمیرگاه تلفن بفرستید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: رفع آسان خاموش شدن گوشی سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)