نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دانلود نشدن برنامه ها. وقتی تلفن شما به طور معمول برنامه ها را دانلود نمی کند، می تواند ناامید کننده باشد. وقتی این اتفاق می افتد، دلایلی وجود دارد که چرا این اتفاق می افتد. در زیر دلایل احتمالی و راه‌حل‌های موجود برای هر چالشی که نمی‌توانید برنامه را برای دانلود برنامه‌ها در تلفن خود دانلود کنید، آورده شده است.

دانلود نشدن برنامه ها

اتصال به اینترنت نادرست علت دانلود نشدن برنامه ها

اتصال اینترنت شما داده ای ندارد یا از محدودیت داده تنظیم شده روی تلفن شما فراتر رفته است. برای حل این مشکل، باید اشتراک داده خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز در دسترس است. اگر از حد مجاز داده فراتر رفت، باید محدودیت‌های تلفن خود را بازنشانی کنید و دوباره تلاش کنید.

پشتیبانی نکردن برنامه

اگر نمی توانید برنامه را در تلفن خود دانلود کنید، ممکن است زمانی رخ دهد که برنامه توسط تلفن شما پشتیبانی نشود. در این مرحله، باید برنامه های دیگری را که عملکردهای مشابهی را انجام می دهند بررسی کنید و دوباره تلاش کنید. اگر می‌توان برنامه‌های دیگر را به درستی دانلود کرد، ممکن است مشکل برنامه خاصی باشد که در تلفن شما دانلود نمی‌شود.

در اینجا باید محل نصب خود را بررسی کنید. اگر نصب با حافظه کافی همراه نیست، باید مکان را به کارت SD یا جای دیگری تغییر دهید و سعی کنید دوباره برنامه را دانلود کنید.

بررسی مجاز بودن دانلود برنامه

برخی از برنامه ها قبل از دانلود یا نصب به مجوز خاصی از تلفن شما نیاز دارند. اگر چنین مجوزهایی از تلفن شما تنظیم نشده باشد، ممکن است باعث مشکل دانلود نشدن برنامه ها شود. برای حل این مشکل، شاید باید برنامه‌های خود را از فروشگاه Google Play یا هر فروشگاه برنامه تأیید شده دیگری که برنامه‌های آن از سازندگان تأیید شده است دانلود کنید. با این کار نیازی به تغییر تنظیمات سونی شما برای جلوگیری از دانلود برنامه‌ها از منابع ناشناس متوقف می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   آیا بازیابی اطلاعات گوشی خاموش امکان پذیر است؟

یک یا چند باگ در نرم افزار سونی

همچنین ممکن است بدافزاری در سیستم شما وجود داشته باشد که می‌تواند دلیلی برای دانلود نشدن برنامه‌ها توسط سونی شما باشد. برای حل این مشکل، سعی کنید سونی خود را مجددا راه اندازی کنید تا این احتمالات پاک شود. اگر مشکل همچنان وجود دارد، ممکن است بازنشانی کارخانه ای انجام دهید، اما لطفاً مطمئن شوید که از فایل های مهم به درستی پشتیبان گیری شده است. به این ترتیب، حتی پس از بازنشانی نیز می توان آنها را بازیابی کرد.

پاک کردن کش

حافظه پنهان تلفن شما می تواند دلیل دیگری برای دانلود برنامه ها باشد. شما باید آنها را پاک کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات بروید، “برنامه ها” را از منو انتخاب کنید. لیستی از تمام برنامه های نصب شده روی سونی شما نشان داده می شود. روی برنامه ای که می خواهید کش را پاک کنید ضربه بزنید. برای اطمینان از پاک شدن تمام داده های حافظه پنهان سونی، ممکن است لازم باشد این برنامه را توسط برنامه انجام دهید، تا زمانی که لیست را تمام کنید. این ممکن است وقت گیر باشد، اما اگر سرعت سونی شما توسط آنها کاهش یابد ارزش آن را دارد.

به روز رسانی سیستم

وقتی تلفن شما برنامه‌ها را دانلود نمی‌کند، ممکن است ناشی از نسخه سیستم قدیمی باشد. سیستم منسوخ شده از جهات زیادی عملکرد تلفن را مختل می کند. برای حل این مشکل، باید سیستم عامل سونی خود را به روز رسانی یا ارتقا دهید. برای افزایش عملکرد سونی خود، باید عادت کنید که سیستم عامل سونی خود را حداقل هر سه ماه یکبار به طور آگاهانه به روز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلفن عجیب رفتار می کند و در مورد آن چه باید کرد

همگام سازی اکانت با گوگل پلی استور

اگر مشکل دانلود از برنامه‌هایی که می‌خواهید از فروشگاه Google Play دانلود کنید نیز رخ می‌دهد، حساب مرتبط با فروشگاه Google Play خود را حذف کنید، تلفن خود را مجدداً راه‌اندازی کنید و حساب را با فروشگاه Play خود دوباره همگام‌سازی کنید.

برنامه خراب

این دلیل باید مختص یک برنامه باشد و نه چند برنامه به طور همزمان. اگر نمی توانید یک برنامه خاص را دانلود کنید، سعی کنید برنامه های دیگر را دانلود کنید و ببینید که آیا خوب کار می کند یا خیر.

بررسی فایل های پشتیبان

بررسی کنید که آیا نسخه قبلی برنامه ای که می خواهید دانلود کنید در لیست پشتیبان شما وجود دارد یا خیر. گاهی اوقات فراموش می کنیم که یک برنامه خاص قبلاً در یک دستگاه ذخیره سازی قبل از گم شدن یا جایگزینی تلفن پشتیبان گیری شده است. بارگیری مجدد چنین برنامه هایی ممکن است منجر به پیام های خطا شود. برای حل این مشکل، به مکانی بروید که قبلاً از برنامه پشتیبان‌گیری شده بود، دوباره از آن مکان نصب کنید و آن را ارتقا دهید.

شاید تلفن شما در حال قطع شدن ساده باشد که با راه اندازی مجدد سونی برطرف شود. تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید و تلاش دیگری انجام دهید.

آیا می دانید: علت اصلی باز نشدن برنامه گوشی سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)