نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلفن هوشمند من مسدود می شود یا برنامه ها به طور ناگهانی خاموش می شوند

اگر به طور غیرمنتظره ای با هنگی یا خاموش شدن برنامه های کاربردی دستگاه خود مواجه شدید، توصیه می کنیم نکات عیب یابی زیر را امتحان کنید. ترتیب از ساده ترین به دشوارتر رتبه بندی شده است.

1. دستگاه خود را به روز کنید
دستگاه خود را به روز کنید تا مطمئن شوید عملکرد بهینه و آخرین پیشرفت ها را دارید.
2. از Safe mode برای کشف برنامه های مشکل دار استفاده کنید
در حالت ایمن، دستگاه شما با نرم‌افزارها و برنامه‌هایی راه‌اندازی می‌شود که از قبل هنگام خرید دستگاهتان نصب شده‌اند. برخی از برنامه های دانلود شده پس از خرید ممکن است باعث شود دستگاه شما رفتار غیرمنتظره ای داشته باشد.
نکته: از Safe mode استفاده کنید تا متوجه شوید که آیا هر یک از آن برنامه‌ها باعث ایجاد مشکل شده‌اند یا خیر.
برای فعال کردن حالت ایمن
1. در حالی که دستگاه روشن است، کلید پاور را برای مدت طولانی فشار دهید.
2. در گفتگوی ظاهر شده، خاموش کردن را لمس کرده و نگه دارید، سپس در صورت درخواست روی OK ضربه بزنید.
3. منتظر بمانید تا دستگاه در حالت ایمن راه اندازی مجدد شود.
عملکرد دستگاه من بهبود یافته است
اگر عملکرد دستگاه در حالت ایمن بهبود یابد، احتمالاً مشکل مربوط به برنامه ای است که پس از خرید دستگاه دانلود شده است. می توانید از حالت ایمن خارج شده و دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید تا برنامه یا برنامه هایی را که فکر می کنید باعث ایجاد مشکل شده اند حذف نصب کنید.
اگر مشکل اخیر است و مطمئن نیستید که کدام برنامه مشکل را ایجاد کرده است، می توانید با حذف نصب آخرین برنامه دانلود شده شروع کنید.
برنامه ها را حذف کنید
توجه داشته باشید! فقط برنامه هایی که پس از خرید دانلود شده اند را می توان حذف نصب کرد.
برای حذف نصب یک برنامه از صفحه برنامه (اندروید 10)
1. نماد برنامه را لمس کرده و نگه دارید تا دستگاه بلرزد.
2. در منوی باز شده، روی اطلاعات برنامه ← حذف ضربه بزنید.
برای حذف نصب یک برنامه از صفحه برنامه (Android 9/Android 8)
1. نماد برنامه را لمس کرده و نگه دارید تا دستگاه بلرزد.
2. در منوی ظاهر شده، روی (نماد حذف نصب برنامه) ← OK ضربه بزنید.
3. به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید و از صفحه پشتیبانی مالک برنامه دیدن کنید
اگر با یک برنامه خاص (مانند WhatsApp یا Facebook) مشکل دارید، لطفاً برنامه خود را در فروشگاه Google Play جستجو کنید. اگر به‌روزرسانی جدیدی برای برنامه شما در دسترس باشد، دکمه به‌روزرسانی را خواهید دید. دانلود به‌روزرسانی می‌تواند مشکل شما را برطرف کند. اگر به‌روزرسانی در دسترس نیست، لطفاً به پایین پیمایش کنید و بخش نظرات را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکلی که با آن مواجه می‌شوید بر سایر کاربران تأثیر می‌گذارد یا خیر. در نهایت، می‌توانید به پایین صفحه بروید و روی Visit website در زیر Developer کلیک کنید تا برای اطلاعات بیشتر از صفحه توسعه‌دهنده برنامه دیدن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل کار نکردن دوربین گوشی سونی Xperia Z2
0/5 (0 نقد و بررسی)