نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گاهی اوقات هنگامی که Xperia XZ شما با مشکلاتی روبرو است، بهترین گزینه این است که Sony Xperia XZ را به حالت کارخانه بازنشانی کنید. یکی دیگر از دلایل عالی برای بازنشانی اکسپریا XZ به تنظیمات کارخانه، شروعی تازه در گوشی هوشمند است. بدون توجه به دلیل، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه Xperia XZ را به حالت کارخانه بازنشانی کنید. توجه به این نکته مهم است که قبل از اینکه Xperia XZ را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید، باید از همه فایل‌ها و اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از گم شدن اطلاعات جلوگیری کنید. راه پشتیبان‌گیری از داده‌ها در Xperia XZ با رفتن به تنظیمات > پشتیبان‌گیری و بازنشانی است. برای بقیه فایل‌هایتان می‌توانید از یک برنامه یا سرویس پشتیبان‌گیری استفاده کنید.


نحوه بازنشانی کارخانه ای Xperia XZ در حال کار

به بخش اعلان Xperia XZ بروید و نماد چرخ دنده را انتخاب کنید تا تنظیمات ظاهر شود. از صفحه تنظیمات، گزینه Backup and reset در لیست User and Backup را انتخاب کنید و Factory data reset را انتخاب کنید. مطمئن شوید که از همه چیز مهم پشتیبان گرفته شده است و سپس در پایین صفحه Reset device را انتخاب کنید. در صفحه بعد، Delete all را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فرآیند کامل شود و گوشی راه اندازی مجدد شود.
چگونه Xperia XZ را با کلیدهای سخت افزاری به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنیم
اگر متوجه شدید که صفحه لمسی پاسخ نمی‌دهد، مشکلی در دسترسی به منو وجود دارد، یا شاید قفل الگوی خود را فراموش کرده‌اید، همچنان می‌توانید Xperia XZ خود را با استفاده از کلیدهای سخت‌افزاری بازنشانی کارخانه‌ای کنید.
1. Xperia XZ را خاموش کنید.
2. دکمه افزایش صدا، دکمه Home و دکمه پاور را همزمان فشار دهید و نگه دارید تا نماد اندروید را مشاهده کنید.
3. با استفاده از Volume down گزینه wipe data/factory reset را انتخاب کنید و برای انتخاب آن دکمه Power را فشار دهید.
4. با استفاده از علامت کاهش صدا بله – تمام داده های کاربر را حذف کنید و برای انتخاب آن، Power را فشار دهید.
5. پس از اینکه Xperia XZ راه اندازی مجدد شد، از دکمه روشن/خاموش برای انتخاب آن استفاده کنید.
6. با راه اندازی مجدد Xperia XZ، همه چیز پاک می شود و آماده راه اندازی مجدد خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   5 روش موثر رفع صفحه سیاه گوشی سونی

نحوه رفع مشکلات صدا در Sony Xperia XZ

اگر Sony Xperiz XZ دارید، ممکن است متوجه برخی مشکلات در صدای خود شده باشید. برخی از کاربران مشکلات صدا و میزان صدا هنگام صحبت با تلفن، مشکلات صدا مربوط به عملکرد بلوتوث گوشی و مشکلات صدا را در گوشی گزارش کرده اند. البته همه گوشی‌های هوشمند ممکن است مشکلاتی داشته باشند و حل این مشکل معمولاً چندان پیچیده نیست. در این مقاله آموزشی کوتاه، نکاتی را در مورد نحوه حل مشکلات صوتی Xperia XZ خود از سونی به شما ارائه خواهم داد.
راه های رفع مشکلات صوتی Xperia XZ:
• Xperia XZ را خاموش کنید، سیم کارت را بردارید و سپس سیم کارت را دوباره وارد کرده و گوشی هوشمند را روشن کنید.
• خاک، زباله و گرد و غبار ممکن است در میکروفون گیر کرده باشد، میکروفون را با هوای فشرده تمیز کنید و بررسی کنید که آیا مشکل صوتی Xperia XZ برطرف شده است یا خیر.
• مشکل صدا می تواند ناشی از بلوتوث باشد. سرویس بلوتوث را خاموش کنید و ببینید آیا با این کار مشکل صوتی شما حل می شود یا خیر.
• می‌توانید Xperia XZ خود را در حالت بازیابی قرار دهید.
• به عنوان آخرین راه حل، پاک کردن حافظه پنهان گوشی هوشمند می تواند مشکلات صوتی را نیز حل کند. مراحل ارائه شده در این راهنما را برای پاک کردن حافظه نهان Xperia XZ امتحان کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)