نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

توسط برخی گزارش شده است که Xperia XZ بدون توجه به برنامه ای که اجرا می کند، همچنان از کار می افتد و یخ می زند. در زیر نحوه رفع مشکل خرابی و یخ زدن Xperia XZ را توضیح خواهیم داد. دلایل مختلفی وجود دارد که Xperia XZ یخ می‌زند و در نهایت روی گوشی هوشمند شما خراب می‌شود. توجه به این نکته مهم است که قبل از تکمیل هر یک از راه حل های زیر، باید Xperia XZ را به آخرین به روز رسانی نرم افزار به روز کنید. اگر پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار، هر برنامه‌ای همچنان از کار می‌افتد، لطفاً دستورالعمل‌های زیر را در مورد چگونگی رفع یخ زدگی و خرابی Xperia XZ دنبال کنید.


برای رفع مشکل خرابی برنامه های بد را حذف کنید

معمول است که برنامه های شخص ثالث بد برای مدتی باعث از کار افتادن Xperia XZ می شوند. پیشنهاد می‌شود ابتدا بررسی‌های برنامه مشکل‌ساز را در فروشگاه Google Play بخوانید تا ببینید آیا دیگران با مشکلات مشابهی روبرو هستند یا خیر. از آنجایی که سونی نمی‌تواند پایداری برنامه‌های شخص ثالث را برطرف کند، بنابراین بهبود برنامه‌شان به عهده توسعه‌دهنده است. اگر برنامه پس از مدتی رفع نشد، توصیه می شود برنامه بد را حذف کنید.
مشکل حافظه
گاهی اوقات وقتی Xperia XZ خود را طی چند روز راه‌اندازی مجدد نمی‌کنید، برنامه‌ها به‌طور تصادفی شروع به مسدود شدن و خراب شدن می‌کنند. دلیل این امر این است که ممکن است برنامه به دلیل نقص حافظه به طور مداوم خراب شود. با روشن و خاموش کردن Xperia XZ، می‌توان این مشکل را حل کرد. اگر این مراحل را دنبال نکرد:
1. از صفحه اصلی برنامه ها را لمس کنید.
2. مدیریت برنامه ها را لمس کنید (ممکن است لازم باشد ابتدا انگشت خود را به چپ یا راست بکشید تا مکان آن را پیدا کنید).
3. برنامه ای را که مدام خراب می شود لمس کنید.
4. Clear Data و Clear Cache را لمس کنید.
بازنشانی کارخانه ای Xperia XZ
اگر مشکل Xperia XZ قابل شناسایی نیست، ممکن است مجبور شوید برای حل این مشکل بازنشانی کارخانه ای انجام دهید. مهم است که توجه داشته باشید که همه برنامه‌ها و داده‌های ذخیره‌شده، از جمله تنظیمات حساب Google خود را از دست خواهید داد، بنابراین مطمئن شوید که قبل از انجام بازنشانی، از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
این به دلیل کمبود حافظه است
برنامه ناپایدار ممکن است حافظه کافی برای عملکرد خوب دستگاه شما نداشته باشد. سعی کنید برنامه های استفاده نشده یا بسیار کم استفاده شده را حذف نصب کنید و/یا برخی از فایل های رسانه را حذف کنید تا حافظه داخلی آزاد شود.

این مطلب را از دست ندهید   5 باور نادرست هنگام استفاده از گوشی سونی
0/5 (0 نقد و بررسی)