نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

همه ما باید پیش از گم یا دزدیده شدن موبایل خود، آن را برای چنین شرایطی آماده کرده باشیم تا بتوانیم آن را پیدا کنیم. اگرچه در موبایل‌های اندرویدی با استفاده از سرویس Android Device Manager می‌توان موقعیت موبایل را فهمید، آن را ریست کرد و یا به صدا درآورد، اما داشتن برنامه رایگانی دیگر که به اینترنت وابسته نیست برای پیدا کردن موبایل شما خیلی به شما کمک می‌کند.


برنامه‌ای که در ادامه معرفی می‌کنیم Where’s My Droid نام دارد که عملکرد آن بر پایه دستورات دریافتی از طریق پیامک (SMS) است. برای مثال با تنظیم یک دستور برای به صدا در آمدن موبایل و ارسال آن دستور از یک موبایل دیگر به موبایلتان، موبایل شما شروع به زنگ خوردن خواهد کرد. تمام قابلیت‌های این برنامه رایگان نیستند و برای استفاده از بخش‌های حذف تمام اطلاعات (Wipe)، قفل شدن موبایل (Lock)، دستور عکس‌برداری (Camera) و جلوگیری از حذف برنامه (Uninstall Defense) باید نسخه پولی برنامه را بخرید.

برای مطالعه بیشتر : آموزش یافتن شماره IMEI یا MEID در موبایل‌ها
1. در یکی از فروشگاه‌های نرم‌افزاری اندروید مثل گوگل پلی برنامه Where’s My Droid را جستجو و آن را روی موبایل اندروید خود نصب کنید.
2. پس از نصب برنامه را اجرا کرده و مراحل راه‌اندازی اولیه را انجام دهید. در حین راه‌اندازی برنامه از شما خواسته خواهد شد که یک حساب کاربری برای خود بسازید. داشتن حساب کاربری برای استفاده از سرویس Commander ضروری است که به شما امکان کنترل موبایل از طریق کامپیوتر را می‌دهد. البته دیگر امکانات برنامه نیازمند ساخت حساب کاربری نیستند و می‌توانید با لمس گزینه Skip از پایین صفحه این مرحله را رد کنید.
3. در صفحه اصلی برنامه ابتدا به بخش Attention Words بروید. در اینجا می‌توانید عبارات دستوری را تنظیم کنید. در حالت پیش‌فرض دستوراتی توسط برنامه تنظیم شده است و می‌توان از همین دستورات استفاده کرد.
4. به صفحه اصلی برنامه بازگردید و در بخش‌های GPS Setup و Ring Setup به ترتیب گزینه‌های Enable GPS feature و Ring when lost را فعال کنید.
حال برنامه آماده استفاده است و اگر برای مثال دستور WMD GPS را برای آن بفرستید، موبایل شما موقعیت مکانی خود را برای موبایل فرستنده دستور ارسال خواهد کرد.
از دیگر قابلیت‌های این برنامه اعلام تعویض سیم‌کارت است که در بخش Sim Setup می‌توانید آن را فعال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش بکاپ گیری از مکالمات واتساپ
0/5 (0 نقد و بررسی)