نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی گوشی سونی شما خراب است و خیلی کند کار می کند ، بدترین چیز ممکن است. هرچند زیاد عصبانی نشوید – اگر دستگاه گوشی سونی شما کند کار می کند ، سرعت بخشیدن به آن باید یک فرآیند بسیار سریع باشد. قبل از اینکه برای تعمیر به مغازه بروید ، تلفن را با مدل جدیدتر جایگزین کنید یا با عصبانیت آن را از پنجره بیرون بیندازید ، این راه حل ها را امتحان کنید.

کش خود را پاک کنید
هر بار که وب را در تلفن خود مرور می کنید ، داده های زیادی را در تلفن شما ذخیره می کند. حافظه پنهان به پاک کردن حافظه پنهان می تواند سرعت گوشی سونی شما را تا حد زیادی افزایش دهد.
برنامه ها و فایل های بلااستفاده را حذف کنید
حذف برنامه هایی که هرگز استفاده نمی کنید می تواند فضای ذخیره سازی و فضای عملیاتی را آزاد کند. همچنین حذف فایل ها ، عکس ها ، فیلم ها ، اسناد و هر چیز دیگری که به آن احتیاج ندارید مفید است.
با رفتن به برنامه تنظیمات خود ، سپس باز کردن “ذخیره سازی” (که ممکن است در برگه “تعمیر و نگهداری دستگاه” باشد) و توجه به فضای خالی خود ، می توانید درک خوبی از آنچه که فضای تلفن شما را می خورد و احتمالاً سرعت آن را کاهش می دهد ، دریافت کنید. و آنچه بیشترین فضا را اشغال می کند
دستگاه گوشی سونی خود را راه اندازی مجدد یا تنظیم مجدد کنید
اگر تمام اصلاحات اولیه را امتحان کرده اید و گوشی سونی سونی شما هنوز کند است ، از جمله خاموش و روشن کردن مجدد دستگاه ، وقت آن است که آن را پاک کرده و تنظیمات کارخانه را بازیابی کنید.
1. ابتدا از تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه کنید ، سپس به تنظیمات بروید.
2. روی “مدیریت عمومی” ضربه بزنید و “بازنشانی” را انتخاب کنید.
3. روی “بازنشانی تنظیمات” ضربه بزنید.
و اگر این کار نمی کند ، “بازنشانی داده های کارخانه” را کامل امتحان کنید. پس از آن ، وقت آن است که برای کمک بیشتر به متخصصان مراجعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نشانه های ویروسی شدن گوشی سونی
0/5 (0 نقد و بررسی)