نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مزیت گوشی های هوشمند اندرویدی، مجهز بودن به حافظه ی جانبی یا رم SD cardبرخلاف گوشی های شرکت اپل می باشد.
برخی از مدل های گوشی اندرویددارای حافظه داخلی ۱۶ تا ۳۲ گیگا بایت، و مدل های ارزانتر گوشی ۴ یا ۸ گیگا بایت حافظه داخلی داشته، که سیستم عامل و برنامه های اصلی پیش فرض گوشی قسمت زیادی از این حافظه داخلی را اشغال می کنند.
در بیشتر مواقع به دلیل دانلود های زیاد، حافظه داخلی پر شده و موجب کاهش سرعت پردازش دستگاه اندرویدی می شود. استفاده از کارت حافظه ی جانبی بهترین گزینه بوده بطوریکه یک کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی برای استفاده کافی خواهد بود با توجه به این نکته که تبلت ها و گوشی های اندرویدی انواع مختلف این کارت های حافظه جانبی را پشتیبانی می کنند.

پس از نصب کارت حافظه در دستگاه و تغییر تنظیمات پیش فرض گوشی به منظور ذخیره شدن اطلاعاتی مانند عکس ها، فیلم ها و. . . . در کارت حافظه خارجی اقدام کنید). . (Save to SDcard برخی اوقات انتقال اطلاعات گوشی از حافظه داخلی گوشی به حافظه جانبی SD card به دلیل افزایش سرعت اجرای برنامه ها و سیستم عامل گوشی صورت می گیرد.
نکته:
بعضی از برنامه ها به هیچ عنوان قابلیت انتقال به کارت حافظه را نداشته، در صورت انتقال، اجرا نشده و یا به درستی عمل نخواهند کرد. بعضی از مدل های گوشی نیز امکان انتقال برنامه ها به کارت حافظه جانبی را فراهم نمی سازند.
روش های مختلفی برای انتقال با توجه به شرایط موجود بوده که در ادامه برایتان شرح می دهیم.
• انتقال برنامه و فایل ها به کارت حافظه
ابتدا رفتن به قسمت تنظیمات setting گوشی و بعد باز کردن قسمت Storage، گزینه ای به نام Transfer data to SD card پیدا کنید. (البته همه ی گوشی های اندرویدی این گزینه را ندارند)
استفاده از کامپیوتر و لب تاب راه دیگری برای انتقال فایل هایی چون عکس و فیلم و موزیک به حافظه خارجی است. اتصال گوشی با کابل یو اس بی USB cable به کامپیوتر ؛ باز کردن صفحه ی نشان دهنده ی حافظه داخلی گوشی شما، (در کامپیوتر نمایش حافظه داخلی و خارجی گوشی بصورت دو قسمت و صفحه مجزا نمایش داده می شود). سپس با عملیات ساده ی کپی می توانید فایل های خود را به حافظه جانبی انتقال دهید. (فایل سیستمی اندروید را انتقال ندهید.)
• انتقال برنامه به حافظه جانبی از طریق اپلیکیشن منیجر application manager، می توانید از این راه استفاده کنید.
در صورت عدم دسترسی به کامپیوتر، این راهکار مناسب است.
در گام اول وارد قسمت تنظیمات setting گوشی خود شوید.
سپس به قسمت application manager بروید.
با مشاهده ی لیست برنامه های دانلود شده (از قبل).
برنامه ی دلخواه خود را برای انتقال به کارت حافظه انتخاب کنید.
گزینه ی) Move to SD card برای انتقال به حافظه ی جانبی) از پایین صفحه انتخاب کنید.
زمان انتقال برنامه ها با توجه به حجم برنامه متفاوت خواهد بود.
در صورت عدم مشاهده ی این گزینه، قطعا برنامه ی انتخابی شما قابل انتقال به حافظه خارجی نبوده، بیشتر برنامه های اصلی و پیش فرض قابل انتقال نیستند و در صورت ندیدن این گزینه در برنامه ها، احتمالا گوشی شما امکان انتقال به این روش را ندارد.
نکته: در صورت تمایل به انتقال برنامه ی خاصی از کارت حافظه به حافظه داخلی گوشی یا تبلت، همزمان با انتخاب برنامه مورد نظر باید گزینه move to device stor را بزنید.
در آخر متذکر می شویم که برای انتقال به هر روشی، باید دقت داشت که آیا برنامه ی مورد نظرقابل انتقال هست یا نه؟ در صورت نبودن این امان، باید گوشی را روت کرد. اپلیکیشن های مخصوص انتقال برنامه از حافظه داخلی به کارت حافظه جانبی در اندروید را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.
مشاوران ماهر ما در یاری و همراهی شما دوستان همیشه آماده اند.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه اکسپریا XZ را با دکمه پاور شکسته روشن و خاموش کنیم

مقالات مرتبط :

آموزش انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر (بخش اول)

0/5 (0 نقد و بررسی)