نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر برنامه ای در دستگاه شما به درستی کار نمی کند، این اقدامات را یکی پس از دیگری امتحان کنید. بعد از هر مرحله بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

برای توقف اجباری یک برنامه
اگر برنامه به اتصال اینترنت نیاز دارد، مطمئن شوید که دستگاه شما یک اتصال اینترنتی فعال (Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه) دارد و حالت هواپیما خاموش است.
برای خاموش کردن حالت هواپیما
دستگاه Xperia خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس سعی کنید دوباره از برنامه استفاده کنید.
• اگر حالت STAMINA فعال است، آن را غیرفعال کنید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. برای صرفه جویی در مصرف باتری، حالت STAMINA برخی از عملکردها را در دستگاه شما غیرفعال می کند. این ممکن است بر عملکرد برنامه تأثیر بگذارد. برای مثال، برنامه‌هایی که برای پخش جریانی یا ناوبری GPS استفاده می‌شوند ممکن است با خاموش شدن صفحه خاموش شوند و ایمیل و سایر برنامه‌هایی که به همگام‌سازی وابسته هستند به‌روزرسانی نشوند.
برای راه اندازی مجدد گوشی هوشمند
اگر آخرین نسخه را ندارید، برنامه را در Google Play به روز کنید. همه برنامه ها را نمی توان در Google Play به روز کرد.
کش برنامه را پاک کنید تا هر فایل موقتی در حافظه برنامه که ممکن است باعث ایجاد مشکل شده باشد حذف شود. با پاک کردن حافظه پنهان هیچ اطلاعات شخصی را از دست نخواهید داد.
برای پاک کردن کش برنامه
تمام داده های برنامه را که از زمان شروع استفاده از برنامه توسط برنامه ذخیره شده است، پاک کنید. توجه داشته باشید که تمام اطلاعات شخصی ذخیره شده توسط برنامه، مانند اطلاعات ورود به سیستم و تنظیمات، پاک خواهند شد.
برای پاک کردن داده های برنامه
برای بازنشانی برنامه، همه به‌روزرسانی‌های برنامه را حذف نصب کنید. تمام اطلاعات شخصی ذخیره شده توسط برنامه، مانند اطلاعات ورود به سیستم و تنظیمات، حذف خواهد شد. در صورت امکان، برنامه را دوباره در Google Play به روز کنید.
برای حذف به‌روزرسانی‌های یک برنامه
برنامه را حذف نصب کنید و سپس آن را دوباره نصب کنید. توجه داشته باشید که برخی از برنامه های از پیش نصب شده را نمی توان حذف نصب کرد.
برای حذف یک برنامه از صفحه برنامه
دستگاه خود را به روز کنید تا مطمئن شوید عملکرد بهینه و آخرین پیشرفت ها را دارید. بازنشانی داده های کارخانه را انجام دهید. اگر گوشی هوشمند شما به درستی کار نمی کند، گاهی اوقات این بهترین راه حل است. توجه داشته باشید که تمام محتوای شخصی ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه شما را حذف می کند. اطمینان حاصل کنید که از داده هایی که می خواهید نگه دارید نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر (بخش اول)
0/5 (0 نقد و بررسی)