نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که برنامه Google Photo ارائه می‌کند مربوط به امکان ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی از طریق اپلیکیشن Google Photos بپردازیم.

شما برای ساخت ویدیو کلیپ های جالب در دستگاه اندرویدی خود نیازی به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی ندارید! چرا که برنامه Google Photo که به طور پیش فرض در اندروید نصب است، این قابلیت را ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی در اندروید با استفاده از برنامه مذکور بپردازیم.

برای مطالعه بیشتر :آموزش فرمت کردن کارت حافظه در اندروید، ویندوزفون، مک، ویندوز 

مراحل ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی با برنامه Google Photo

به منظور ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی اندرویدی خود کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

برنامه Google Photo را اجرا کنید.
از منوی زیرین صفحه، گزینه Assistant را انتخاب کنید.
گزینه Movie را انتخاب کنید.

عکس هایی مورد نظرتان را انتخاب کنید.
نام ویدیو کلیپ را وارد کنید.
فیلتری که به نظرتان جالب است را انتخاب کنید.
گزینه Create را لمس کنید.
پس از طی کردن مراحل فوق کمی منتظر بمانید تا ویدیو کلیپ مد نظر ساخته شود. قابلیت ساختن ویدیو کلیپ تنها ویژگی نیست که اپلیکیشن گوگل فوتو ارائه می‌کند، بلکه با استفاده از آن قادر به ساخت انیمیشن و تصاویر کلاژ هم خواهید بود. برای آشنایی با نحوه انجام این دو کار به مطالعه مقاله “آموزش ساخت انیمیشن با عکس های گوشی در اندروید از طریق برنامه Google Photo“ و “آموزش ساخت عکس کلاژ در اندروید با برنامه Google Photo“ بپردازید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه مشکلات شارژ Sony Xperia XZ خود را برطرف کنیم

0/5 (0 نقد و بررسی)