نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر Sony Xperia XZ شما دارای مشکل شارژ است ، این مقاله به شما در یافتن راه حل کمک می کند. تعدادی از مشکلات مختلف شارژ وجود دارد که ممکن است با Sony Xperia XZ خود تجربه کنید. به طور معمول ، مشکلات می تواند شامل عدم شارژ کامل تلفن ، عدم روشن شدن مجدد تلفن پس از شارژ و مشکل “باتری خاکستری” باشد که در آن تلفن به شارژر متصل شده و نماد خاکستری باتری ظاهر می شود ، اما تلفن شارژ نمی شود.

دلایل معمول مشکلات شارژ
دلایل متعددی برای مشکلات شارژ وجود دارد. برخی از رایج ترین آنها عبارتند از:
• اتصالات خمیده ، شکسته یا فشار داده شده روی دستگاه یا باتری
• نقص در گوشی
• باتری خراب شده
• دستگاه یا کابل شارژ معیوب است
تعویض کابل و شارژر
اولین چیزی که باید بررسی کنید آیا Xperia شما دارای مشکل شارژ است ، کابل و/یا شارژر است. سعی کنید کابل و/یا شارژر دیگری را عوض کنید و ببینید آیا این مشکل را برطرف می کند. اگر تلفن با یک ترکیب کابل/شارژر شارژ می شود اما با دیگری شارژ نمی شود ، مطمئناً مشکل در ترکیب کابل/شارژر است ، نه خود تلفن.
تلفن را ریست کنید
گاهی اوقات مشکلات مربوط به شارژ شدن توسط نرم افزار سیستم عامل تلفن ایجاد می شود. در این حالت ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلفن را ریست کنید. ما یک راهنمای دقیق برای انجام این کار در اینجا داریم.
مشکلات برنامه را رد کنید
این احتمال وجود دارد که مشکلات شارژ به دلیل وجود یک برنامه مشکل ساز در تلفن ایجاد شود. می توانید با راه اندازی Xperia XZ در حالت “ایمن” این مورد را بررسی کنید ، جایی که فقط برنامه های اولیه از پیش نصب شده را بارگیری می کند. این را می توان با استفاده از مراحل زیر انجام داد:
1. دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید
2. پس از ظاهر شدن صفحه سونی ، دکمه روشن / خاموش را رها کرده و کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
3. هنگام راه اندازی مجدد ، متن حالت ایمن در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود.
بوت به حالت بازیابی و پاک کردن کش
برخی از مشکلات ناشی از مشکل در حافظه پنهان گوشی است و قرار دادن گوشی در حالت بازیابی و پاک کردن حافظه نهان ممکن است این مشکلات را برطرف کند. این مقاله را مطالعه کنید تا نحوه پاک کردن حافظه پنهان در Xperia XZ را بیاموزید.
برای راه اندازی به حالت بازیابی:
• دکمه های افزایش صدا ، صفحه اصلی و روشن را همزمان فشار دهید و نگه دارید
• پس از ارتعاش تلفن ، دکمه روشن / خاموش را رها کنید ، در حالی که هنوز دو دکمه دیگر را نگه دارید تا صفحه بازیابی سیستم Android ظاهر شود.
• با استفاده از دکمه “Volume Down” ، “wipe cache partition” را برجسته کرده و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا انتخاب شود.
• پس از پاک کردن پارتیشن کش ، Xperia XZ به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود
بستن برنامه های پس زمینه
شارژ کند می تواند ناشی از برنامه هایی باشد که در پس زمینه اجرا می شوند. موارد زیر برنامه هایی را که در پس زمینه اجرا می شوند ، می بندد:

این مطلب را از دست ندهید   رفع آسان خاموش شدن گوشی سونی

• دکمه “صفحه اصلی” را نگه دارید و وقتی صفحه برنامه های اخیراً استفاده شده را مشاهده کردید آن را رها کنید
• در بخش مدیر وظیفه ، “پایان همه برنامه ها” را انتخاب کنید
• در بالای صفحه گزینه RAM وجود دارد ، آن را انتخاب کرده و حافظه را پاک کنید
پورت ها را بررسی کنید
مشکلات مربوط به شارژ ممکن است به دلیل خرابی درگاه شارژ ایجاد شود. درگاه را برای آسیب (اتصالات خمیده یا خراب) و همچنین وجود آلودگی یا خرده هایی که ممکن است با اتصال کابل تداخل داشته باشد ، بررسی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)