نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی چگونه اتفاق می‌افتد؟ یکی از ناراحت کننده ترین مشکلاتی که کاربران اندروید ممکن است با آن مواجه شوند، زمانی است که دستگاه آنها به طور تصادفی خود را راه اندازی مجدد می کند. گوشی سونی شما ممکن است خوب کار کند و سپس متوجه می شوید که به گوشی سونی خود خیره شده اید که در حلقه راه اندازی مجدد گیر کرده است و ممکن است ندانید که چه کاری انجام دهید.

راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی
راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی

چرا گوشی من ریستارت می شود

این اولین سوالی است که احتمالاً اگر در موقعیتی با گوشی سونیی قرار گرفته اید که روشن نمی ماند به آن فکر می کنید. ممکن است چندین احتمال وجود داشته باشد که چرا دستگاه شما حلقه می شود:

  • سخت افزار آسیب دیده – اگر اخیراً دچار شکستگی صفحه نمایش شده اید، ممکن است دستگاه شما را تحت تأثیر قرار دهد.
  • برنامه های شخص ثالث – استفاده از برنامه های شخص ثالث می تواند نرم افزار دستگاه شما را خراب کند
  • فرکانس بالای CPU – این می تواند یک مشکل بالقوه برد منطقی باشد

تشخیص هر یک از مشکلات بالا را که ممکن است دستگاه شما با آن مواجه باشد را شناسایی می‌کند، با این حال، نکات و ترفندهای مفیدی را در زیر فهرست کرده‌ایم تا بتوانید به‌طور بالقوه این مشکل را سریع حل کنید.

برای بررسی کامل گوشی سونی Push Service به مقاله ‌های دیگر ما در سایت mobile-sony.ir مراجعه کنید.

برنامه های شخص ثالث در راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی

اگر دستگاه شما به طور تصادفی راه اندازی مجدد می شود، در برخی موارد ممکن است به این معنی باشد که برنامه های بی کیفیت روی گوشی مشکل دارند. حذف نصب برنامه های شخص ثالث به طور بالقوه می تواند راه حل باشد. ممکن است برنامه ای در پس زمینه در حال اجرا باشد که باعث راه اندازی مجدد گوشی شما می شود. اگر اینطور است، این مراحل را دنبال کنید!

  • منو > تنظیمات > برنامه های من. همه برنامه های موجود خود را ارتقا دهید تا مطمئن شوید که در آخرین نسخه هستند.
  • تنظیمات > بیشتر > برنامه ها > در حال اجرا. این به شما برنامه‌های پس‌زمینه در حال اجرا را نشان می‌دهد و اگر برنامه‌های شخص ثالثی را مشاهده کردید، حتماً آن‌ها را حذف کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه انتقال WhatsApp به گوشی سونی جدید

اگر این مشکل را حل نکرد، نکات زیر را امتحان کنید!.

حالت امن در راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی

وارد شدن به حالت ایمن به شما اطلاع می دهد که آیا برنامه های شخص ثالث دلیل این مشکل هستند یا خیر، اگر دستگاه شما در حالت ایمن به خوبی کار می کند، احتمالاً این پاسخ به این دلیل است.

برای استفاده از حالت ایمن، ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید و سپس دکمه پاور را نگه دارید. وقتی می بینید که ساخت/مدل روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود، دکمه صدا را نگه دارید تا حالت Safe Mode در گوشه پایین صفحه نمایش شما ظاهر شود. وقتی از حالت ایمن خارج می شوید (دکمه روشن/خاموش را نگه دارید و راه اندازی مجدد را فشار دهید)، همه برنامه های شخص ثالث را حذف کنید.

راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی
راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی

حالت بازیابی

اگر دستگاه شما در حالت ایمن کار نمی کند، گام بعدی این است که دستگاه را در حالت بازیابی راه اندازی مجدد کنید. مطمئن شوید که از داده‌های شما با استفاده از استخراج داده‌های Android نسخه پشتیبان تهیه شده است زیرا مراحل زیر ممکن است منجر به از دست رفتن داده شود.

ابتدا دستگاه را با نگه داشتن همزمان دکمه ولوم بالا، دکمه هوم و دکمه پاور خاموش کنید. هنگامی که احساس کردید گوشی سونی می لرزد، دکمه روشن/خاموش را رها کنید تا زمانی که بازیابی سیستم اندروید را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. همه دکمه ها را رها کنید و سپس می توانید دستگاه را به حالت کارخانه بازنشانی کنید و تمام داده های CACHE را پاک کنید.

  • داده‌های کش را از دستگاه خود پاک کنید – از دکمه افزایش صدا برای انتخاب Wipe Cache Partition استفاده کنید و سپس دکمه روشن/خاموش را برای تأیید فشار دهید. سپس تمام داده های حافظه پنهان از گوشی سونی شما حذف می شود. پس از انجام این کار، با انتخاب Reboot System now از حالت بازیابی خارج شوید. اگر دستگاه شما هنوز در حلقه راه اندازی مجدد است، دوباره وارد حالت بازیابی شوید تا بتوانید دستگاه را به حالت کارخانه بازنشانی کنید.
  • بازنشانی کارخانه – بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه ممکن است کلید حل مشکلی باشد که باعث لوپ شدن گوشی شما می شود. با این حال، این بدان معنی است که تمام داده هایی که در حال حاضر روی دستگاه شما هستند پاک می شوند، بنابراین بهتر است از قبل از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای بازنشانی به تنظیمات کارخانه اندروید، گوشی را با استفاده از مراحل بالا در حالت بازیابی قرار دهید و گزینه wipe data/factory reset را انتخاب کنید. از حالت بازیابی خارج شوید و مشکل راه اندازی مجدد باید حل شود.
این مطلب را از دست ندهید   پیدا کردن موبایل اندرویدی گم شده با Where’s My Droid
راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی
راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی

تعمیر سخت افزار در راه اندازی مجدد و خودکار در گوشی

اگر تمام نکات بالا را امتحان کرده اید و مشکل را حل نکرده اید، ممکن است اندروید شما مشکل سخت افزاری داشته باشد که باید توسط تکنسین های متخصص ما بررسی شود!

اما، قبل از مراجعه به ما، مطمئن شوید که در ضمانت سونی هستید. شاید بتوانند این موضوع را برای شما حل کنند! اگر هنوز گارانتی با سونی دارید، ممکن است تعمیرات رایگان باشد، اما اگر گارانتی شما به پایان رسیده باشد، این کار هزینه دارد. برای بررسی گارانتی خود، توصیه می کنیم دستگاه خود را از کجا خریداری کرده اید بررسی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)