نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حفظ طول عمر باتری گوشی . ما قبلاً در مورد آنچه که باعث کاهش سریع باتری تلفن شما می شود صحبت کرده ایم که چه کاری باید انجام دهید. با این حال، یک چیز دیگر وجود دارد که باید بدانید – چگونه طول عمر باتری تلفن خود را حفظ کنید. برای دریافت بهترین نکات با ما همراه باشید.

حفظ طول عمر باتری گوشی

خرید لوازم جانبی موبایل خوب در حفظ طول عمر باتری گوشی

شما می توانید با خرید قابی که نه تنها به عنوان یک قاب محافظ عمل می کند، بلکه گوشی هوشمند شما را نیز شارژ می کند، به گوشی خود لوازم جانبی کنید. می‌توانید قاب‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت را به‌صورت آنلاین پیدا کنید که می‌توانند قدرت شارژ کامل را در خود نگه دارند و شارژ باتری تلفن هوشمندتان را دو برابر کنند.

خاموش کردن Notifications for Mobile Apps

اگر ترس از دست دادن دارید، نمی‌توانید اعلان‌های مسنجر یا توییتر را از دست بدهید تا حتی در حال حرکت در ارتباط بمانید. با این حال، اگر در طول روز مملو از نوتیفیکیشن ها باشید، قطعا باتری گوشی شما آسیب می بیند.

اگر می توانید، باید برخی از اعلان های غیر ضروری را از برنامه های خاص خاموش کنید یا شاید آنها را محدود کنید. ما قبلاً این را به عنوان یک درمان برای باتری تلفن که به سرعت تخلیه می کند ذکر کرده ایم، اما بدانید که این یک اقدام پیشگیرانه خوب نیز می باشد. این به حفظ وضعیت خوب باتری کمک می کند حتی اگر مشکل تخلیه هنوز رخ نداده باشد.

همگام سازی ایمیل خود به صورت دستی و حفظ طول عمر باتری گوشی

وقتی تلفن هوشمند شما همیشه ایمیل های جدید را بررسی می کند، باتری گوشی شما را به سرعت تخلیه می کند. به‌جای همگام‌سازی خودکار ایمیل‌های خود یا واکشی ایمیل‌های جدید، می‌توانید آنها را به صورت دستی یا کمتر همگام‌سازی کنید. از طریق برنامه تنظیمات، می‌توانید تنظیمات مربوط به همگام‌سازی ایمیل را تنظیم کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ویرایش عکس در واتس اپ

غیرفعال کردن خدمات موقعیت مکانی

استفاده از ویژگی GPS در تلفن هوشمند شما بسیار ضروری و راحت است، به خصوص زمانی که در حال سفر به خارج از کشور یا مسیریابی در جاده هستید. مکان دقیق فعلی شما را مشخص می کند. با این حال، یکی از عوامل اصلی در تخلیه سریع باتری گوشی شماست.

به عنوان یکی از بهترین روش ها، اطمینان حاصل کنید که آن را پس از هر بار استفاده خاموش کرده اید یا آن را غیرفعال کرده اید. همچنین، می‌توانید هر برنامه تلفن همراه را طوری تنظیم کنید که فقط در حین اجرا از خدمات مکان استفاده کند.

فعال کردن حالت هواپیما و حفظ طول عمر باتری گوشی

فعال کردن حالت هواپیما در گوشی هوشمند شما تنها در هنگام پرواز مفید نیست. این یک روش عالی برای حفظ عمر باتری گوشی شما است. اشکال این است که نمی توانید پیام های متنی و تماس های تلفنی را دریافت کنید و همچنین از اینترنت استفاده کنید.

با این حال، این یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از تخلیه سریع باتری گوشی شماست. حتی زمانی که در سفر نیستید، حالت هواپیمای تلفن هوشمندتان هنگام رفت و آمد ضروری است. هنگامی که منتظر قطار زیرزمینی هستید، حالت هواپیما از تلاش گوشی هوشمند شما برای یافتن سیگنال جلوگیری می کند که در نهایت آب باتری را تخلیه می کند.

خاموش کردن ویژگی Wi-Fi

همانطور که گفته شد، روشن کردن ویژگی Wi-Fi به طور خودکار یک شبکه در دسترس را بدون توجه به جایی که هستید پیدا می کند. خاموش کردن ویژگی Wi-Fi نه تنها به صرفه جویی در قبض ماهانه تلفن شما کمک می کند، بلکه از تخلیه سریع باتری گوشی شما نیز جلوگیری می کند. فقط زمانی باید آن را روشن کنید که انتظار دسترسی به شبکه Wi-Fi را دارید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه اپلیکیشن‌های اجرایی پس زمینه گوشی اندرویدی را بشناسیم؟

دانلود برنامه موبایل برای صرفه جویی در باتری

اگر برای ردیابی عملکرد باتری گوشی خود به کمک نیاز دارید، می توانید برنامه های صرفه جویی در باتری مانند BatteryHD+ را دانلود کنید. از طریق این برنامه، می‌دانید که کدام برنامه‌های تلفن همراه عامل اصلی تخلیه سریع باتری گوشی شما هستند.

بستن برنامه ها

به جای اینکه اپلیکیشن های موبایل خود را به سادگی کوچک کنید، پس از پایان استفاده از آنها باید آنها را کاملا ببندید. برنامه‌های موبایلی که هنوز در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، مقدار قابل‌توجهی از باتری مصرف می‌کنند.

تنظیم سطح روشنایی صفحه نمایش حفظ طول عمر باتری گوشی

یکی از بهترین روش‌هایی که همزمان تخلیه سریع باتری را متوقف می‌کند و طول عمر باتری را افزایش می‌دهد، تنظیم روشنایی صفحه نمایش به پایین‌ترین سطح است. همانطور که گفته شد، فعال کردن ویژگی Auto-Brightness نیز خوب است تا اگر در یک محیط تاریک هستید، صفحه نمایش شما به طور خودکار سطح روشنایی را کاهش دهد.

میزان باتری

فرکانس شارژ گوشی هوشمند شما به طور مستقیم با عمر باتری گوشی هوشمند متناسب است. بنابراین، از خالی کردن باتری گوشی خود تا کمترین میزان یا 0 خودداری کنید. برخلاف باتری‌های نیکل سنتی، باتری‌های لیتیوم یونی با موارد زیر خراب می‌شوند:

  • شارژ شدید باتری
  • مقدار آب باتری مصرف شده قبل از شارژ مجدد

هر چه گوشی خود را عمیق‌تر خالی کنید، برای باتری گوشی استرس بیشتری خواهد داشت. همیشه سطح باتری را زیر نظر داشته باشید و شارژرهای قابل حمل دریافت کنید تا بتوانید در هر زمان و هر مکان گوشی خود را روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر تضمینی و آسان باتری گوشی

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: آشنایی با تهدیدات امنیتی گوشی سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)