نمایندگی تعمیر گوشی سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

Sony Xperia XZs یک گوشی هوشمند اندرویدی است که توسط سونی تولید و به بازار عرضه شده است. بخشی از سری Xperia X، این دستگاه همراه با Xperia X Compact در یک کنفرانس مطبوعاتی که در رویداد سالانه IFA در 1 سپتامبر 2016 برگزار شد، به عموم معرفی شد. Xperia XZ برای اولین بار در 30 سپتامبر 2016 در تایوان عرضه شد. با فروش جهانی که با امارات متحده عربی در 1 اکتبر و ایالات متحده در روز بعد شروع می شود. کشور زادگاهش ژاپن فروش خود را تنها در 2 نوامبر 2016 آغاز کرد. اگر بهترین راه را برای جلوگیری از وقوع خرابی سیستم Sony Xperia XZ دنبال کنید، اگر دستورالعمل های زیر را دنبال کنید، ایده آل خواهد بود.


بازنشانی کارخانه ای Sony Xperia XZs

در صورتی که مشکل Sony Xperia XZs قابل تشخیص نباشد، ممکن است برای تعیین مشکل نیاز به بازنشانی داده‌های کارخانه داشته باشید. توجه داشته باشید که همه برنامه‌ها و داده‌های ذخیره‌شده، از جمله تنظیمات حساب Google خود را از دست خواهید داد، بنابراین تضمین کنید که پیش از اجرای بازنشانی، از ابزار خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برنامه های افتضاح را برای حل مشکل خرابی پاک کنید

معمولی است که برنامه های هولناک خارجی یا شخص ثالث مدتی باعث از کار افتادن Sony Xperia XZs می شوند. توصیه می‌شود ابتدا نظرات کاربران برنامه‌ها را در فروشگاه Google Play بخوانید تا بررسی کنید که آیا دیگران مشکلات مشابهی را مدیریت می‌کنند یا خیر. از آنجایی که سونی نمی تواند مشکلات برنامه های خارجی یا شخص ثالث را حل و فصل کند، بنابراین این وظیفه طراح یا مالک برنامه است که برنامه آنها را ارتقا دهد یا به روز کند. در صورتی که برنامه پس از مدتی تسویه نشده باشد، برای پاک کردن برنامه وحشتناک تجویز شده است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش انتقال فایل از گوشی یا برعکس از کامپیوتر (بخش دوم)

مشکل حافظه

در مواقعی که گوشی هوشمند Sony Xperia XZs خود را در عرض چند روز راه اندازی مجدد نمی کنید، برنامه ها متوقف می شوند و از کار می افتند. توضیحی که در پشت این موضوع وجود دارد این است که برنامه ممکن است به دلیل نقص حافظه ادامه پیدا کند. با روشن و خاموش کردن Sony Xperia XZs، می‌تواند این مشکل را برطرف کند. در صورت عدم موفقیت پس از این موارد:
• از صفحه اصلی برنامه ها را لمس کنید.
• مدیریت برنامه ها را لمس کنید (ممکن است لازم باشد ابتدا انگشت خود را به سمت چپ یا ایده آل بکشید تا آن را پیدا کنید).
• برنامه ای را که همچنان خراب می شود لمس کنید.
• Clear Data و Clear Cache را لمس کنید.
• این به خاطر نبود حافظه است
برنامه ضعیف ممکن است حافظه کافی در ابزار شما نداشته باشد تا به خوبی کار کند. در حذف نصب هر برنامه استفاده نشده یا به ندرت استفاده شده و همچنین پاک کردن چند فایل رسانه ای برای آزاد کردن حافظه داخلی تلفن، تلاش کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)